پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی نمایش بزرگتر

پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7684"

عطر و خوش طعم

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,900 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:190,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر زنجبیل
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
رایحهدارد
طبعگرم
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن400 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده و معطر کننده غذا
طعمتند
ملاحظاتمناسب استفاده در غذا و نوشیدنی
ترکیباتپودر زنجبیل
اطلاعات بیشتر

پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی محصولی مناسب رستوران ها و مشاغلی ست که با مواد غذایی سرو کار دارند. پودر زنجبیل، ادویه ای معطر و خوش مزه است که از ریشه گیاه زنجبیل تهیه می شود. این گیاه بومی جنوب شرقی آسیا، سابقه ای طولانی در استفاده به عنوان ادویه و گیاه دارویی دارد. از آنجاییکه زنجبیل دارای طیف وسیعی از مصارف دارد، پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی را به شما پیشنهاد می دهیم.

موارد استفاده از پودر زنجبیل

از این ماده می توان در انواع غذاها، از سوپ و خورش گرفته تا شیرینی و دسر استفاده کرد. مزه تند و گرم زنجبیل، طعمی عمیق و دلپذیر به غذا می دهد. همچنین می توانید از این محصول می توانید برای تهیه دمنوش استفاده کنید که یک نوشیدنی گرم و دلچسب است و برای هضم غذا، تسکین تهوع و سرماخوردگی مفید می باشد. علاوه بر مصرف خوراکی، در طب سنتی از این ادویه برای درمان بیماری های مختلف مانند آرتریت، درد عضلات، تهوع و سردرد استفاده می شود. توجه داشته باشید که طبع گیاه زنجبیل، گرم است و به همین خاطر اگر طبع گرمی دارید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید تا دچار مشکلاتی مانند جوش و خارش نشوید.

از آنجا که خرید عمده یکی از روش های کاهش هزینه می باشد، تهیه این ادویه به صورت عمده را به شما پیشنهاد می کنیم تا به این طریق هم هزینه کمتری بپردازید و هم خیال تان تا مدت ها بابت داشتن ادویه راحت باشد. نگران نگهداری آن نیز نباشید. این محصول دارای تاریخ انقضای مناسبی ست که می توانید تا مدت ها آن را نگهداری و مصرف نمایید. کافیست آن را در ظروف دربسته بریزید تا از ورود هوا و رطوبت به داخل آن جلوگیری شود. با رعایت این نکات نیازی نیست نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت پودر زنجبیل شوید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده