ادویه همبرگر پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7672"

مناسب انواع همبرگر

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه همبرگر
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع برگر
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده عالی برای انواع برگر
حداقل تعداد خرید3 بسته
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
ترکیباتحاوی پاپریکا
اطلاعات بیشتر

ادویه همبرگر پیزارلا پا 10 کیلویی هم ادویه ای رستورانی محسوب می شود و هم یک ادویه خانگی. چون همبرگر از غذاهای خوشمزه و پر طرفدار در دنیاست که هم می توانید از نزدیک ترین رستوران سفارش بدهید و هم می توانید خودتان درون منزل تهیه کنید. ادویه همبرگر پیزارلا پا 10 کیلویی همان محصولی ست که کمک می کند چه در رستوران و چه در منزل، همبرگری خوشمزه درست کنید. این ادویه، ترکیبی از چندین گیاه خشک شده معطر و ادویه جات فوق العاده خوش طعم و خوشبو می باشد. شما می توانید برای مزه دار کردن همبرگر قبل از طبخ گوشت از این ادویه بی‌نهایت خوشمزه و خوش عطر و بو و البته خوش رنگ استفاده کنید به این صورت که مقداری از آن را روی گوشت بمالید و اجازه دهید تا ساعتی استراحت کند و ادویه کاملا به خورد گوشت برود. همبرگر، غذایی ساده، خوشمزه و پر طرفدار در دنیاست. به دلیل تقاضای زیاد برای این ساندویچ، رستوران های فست فود و دکه های غذاخوری زیادی اقدام به سرو آن می کنند. این ادویه برای طبخ انواع برگر ها مناسب است.

ادویه همبرگر چیست؟

مراحل کلی تهیه این غذا تقریبا همه جا یکسان است. آنچه که باعث ایجاد تغییر در مزه آن می شود، استفاده از نوع گوشت و البته ادویه های به کار رفته در آن است. برگر از گوشت گوسفند و گاو یا بوقلمون و مرغ درست می شود. این مواد غذایی به تنهایی نه تنها مزه خوبی ندارند بلکه در برخی مواقع دارای بوی زهم آزاردهنده ای نیز هستند. در اینجاست که ادویه مخصوص همبرگر به کمک شما می آید و کمک می کند برگری خوشمزه با رایحه ای اشتها برانگیز میل کنید.

خرید عمده ادویه هم از نظر زمانی و هم از نظر مکانی مقرون به صرفه تر است. به همین خاطر این محصول برای هر آشپز حرفه ای، ضروریست.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده