تمر هندی شیپ کارتن 50 عددی نمایش بزرگتر

تمر هندی شیپ کارتن 50 عددی

"DC7624"

سرشار از مواد مغذی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 300 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:30,000 تومان

شیپ ship


مشخصات
عنوان محصولتمر هندی
برندشیپ ship
حاوی ویتامینبله
تعداد در بسته50 عدد
کشور مبدا برندتایلند
کشور سازندهتایلند
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 300 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتنقلات، طعم دهی به غذا
طعمترش
بافتنرم
ملاحظاتاین ماده غذایی خوشمزه سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است که هم برای تنقلات و هم به عنوان چاشنی کاربرد دارد
ترکیباتتمر هندی
اطلاعات بیشتر

تمر هندی شیپ کارتن 50 عددی یک ادویه خوشمزه و پر طرفدار است. ممکن است برای افراد زیادی تمر هندی تنها تنقلاتی خوشمزه و ترش باشد؛ اما این خوراکی خوشمزه دارای کاربردهای زیاد در آشپزی و خواصی عالی برای سلامتی است. به همین خاطر تمر هندی شیپ کارتن 50 عددی محصولی عالی جهت استفاده رستوران داران محترم و سایر افرادیست که در زمینه غذا و خوراکی فعالیت می کنند.

تمر هندی چیست؟

تمر هندی که در عربی به معنای خرمای هندی می باشد، درختی گرمسیری است که خاستگاه آن مناطق استوایی قاره آفریقا می باشد. با اینکه مزه آن بسیار ترش است اما سرشار از قند می باشد. البته تمر هندی هر چه رسیده تر باشد، مزه شیرین تری پیدا می کند. از نوع کاملا رسیده آن برای تهیه مربا، بستنی، و شربت استفاده می کنند. نوع کمتر رسیده که مزه ترش تری دارد به عنوان تنقلات و چاشنی غذا مورد مصرف قرار می گیرد.

خواص تمر هندی

ین ماده غذایی ارزشمند حاوی مواد مغذی زیادی است که برای سلامت بدن مفیدند. تمر هندی، سرشار از ویتامین های گروه ب، کلسیم، فسفر، و پتاسیم است. حتی برگ تمر هندی نیز دارای خواص خوراکی و پزشکی می باشد. برگ درخت آن حاوی ویتامین ث، الفا کاروتن، کلسیم، فسفر، پتاسیم است. همچنین برگ درخت تمر هندی دارای خواص ضد التهابی، ضد قارچ، و ضد میکروبی است. پالپ میوه تمر هندی، منبعی غنی از پکتین، قندهای احیا کننده، اسیدهای عالی مانند اسید تارتاریک، اسید مالیک، و اسید سیتریک است. این میوه همچنین دارای فیبر، کربوهیدرات، قند فروکتوز، گلوکوز، ساکاروز، و مالکوز، تیامین، نیاسین، آهن، ویتامین آ، و فولات می باشد. به دلیل اینکه هسته میوه تمر هندی حاوی مقادیر بالایی پتاسیم، سدیم، روی، و آهن است، در برخی جوامع سنتی آن را آسیاب کرده و با آن نان یا کیک تهیه می کنند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده