ادویه غذای دریایی گیزیا

"DC7622"

مناسب انواع غذاهای دریایی ماهی و میگو و...

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه غذاهای دریایی
برندگیزیا gizzia
رایحهدارد
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع ماهی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتجعفری، دانه خردل، دانه فلفل سیاه، پوست لیمو، گرانول پیاز، گرانول سیر، گشنیز، زنجبیل، و دانه رازیانه
اطلاعات بیشتر

ادویه غذای دریایی گیزیا محصولی عالی برای طعم دهی به غذاهایی مانند ماهی میگو می باشد. غذاهای دریایی به ویژه ماهی علی رغم خواص بی شماری که برای سلامتی دارند، به دلیل مزه خاص شان ممکن است خیلی مورد استقبال قرار نگیرند. استفاده از ادویه های مختلف سبب می شود این غذاها هم مزه بهتری پیدا کنند و هم بوی نا خوشایندشان برطرف شود. ماهی به خصوص ماهی جنوب، سرشار از امگا 3 و مواد معدنی و مغذی مهم برای بدن است. گنجاندن غذاهای دریایی در رژیم غذایی سبب می شود این املاح و مواد مفید را دریافت کنید. مصرف منظم و هفتگی ماهی باعث می شود قلب سالم تری داشته باشید. ادویه غذای دریایی گیزیا آمده تا دادن طعمی تازه و خوشمزه به غذاهای دریایی، شما را ترغیب به مصرف بیشتر آنها کند.

محتویات چاشنی غذاهای دریایی گیزیا

این محصول از جعفری، دانه خردل، دانه فلفل سیاه، پوست لیمو، گرانول پیاز، گرانول سیر، گشنیز، زنجبیل، و دانه رازیانه تهیه شده است. با نگاهی سریع به مواد تشکیل دهنده این ادویه درمی یابیم که چرا استفاده از آن باعث تهیه غذایی خوشمزه می شود. خردل، فلفل سیاه، سیر، زنجبیل و رازیانه، مزه ای تند و خوشمزه به غذا می دهند و جعفری، پوست لیمو، گشنیز، و پیاز، هم بوی نامطبوع ماهی را برطرف می کنند و هم رایحه ای عالی و اشتها برانگیز به غذا می دهند.

نحوه استفاده از ادویه مخصوص غذای دریایی

به دو روش می توانید از این محصول استفاده کنید. اول، می توانید آن را پیش از سرخ یا گریل کردن به ماهی یا میگو اضافه کنید. اگر قصد مزه دار کردن ماهی یا میگو را دارید، می توانید مقدار مناسب از ادویه را به مواد مرینت اضافه کنید. همچنین می توانید پس از آماده شدن غذا، از ادویه روی آن بریزید. توجه داشته باشید که این محصول فاقد نمک است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده