ادویه فلفل سیاه نمک دریا و رزماری گیزیا

"DC7620"

خوش رایحه و پر فایده

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه فلفل سیاه، نمک دریا، و رزماری
برندگیزیا gizzia
رایحهدارد
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع گوشت
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتدانه فلفل سیاه، نمک دریا ید دار، رزماری
اطلاعات بیشتر

ادویه فلفل سیاه نمک دریا و رز ماری گیزیا هم طعم دهنده است و رایحه اشتها برانگیزی به غذا می دهد. ترکیب سه ادویه پر کاربرد و پر خاصیت در یکجا، یعنی شما با استفاده از ادویه فلفل سیاه نمک دریا و رز ماری گیزیا دارید ارزش غذایی خوراک تان را بالا می برید.

فلفل سیاه که اغلب به صورت دانه های کوچک و خشک شده در غذا مورد استفاده قرار می گیرد، مزه ای تند و بویی دلپذیر دارد. فلفل سیاه به دلیل تاثیرات مثبت روی قدرت باروری و سلامت اسپرم ها، به نوعی ادویه مردانه معروف است. نمک دریا به کار رفته در این چاشنی از نوع ید دار است. بیشتر این نمک از کلرید سدیم تشکیل شده است. یعنی ترکیبی که سبب تنظیم مایعات و فشار خون می شود. همچنین این نمک، منبعی غنی از املاح معدنی مانند پتاسیم و آهن می باشد. رز ماری، گیاهی معطر، خوشبو و چند ساله است. این ادویه مدیترانه ای، از خانواده نعناییان است و طبعی گرم و خشک دارد. به همین خاطر مصرف آن با غذاهای سرد مانند ماست و سالاد شیرازی یا گوشت گاو و گوساله توصیه می شود.

از ادویه فلفل سیاه نمک و رزماری گیزیا در چه غذاهایی استفاده کنیم؟

به طور کلی منع خاصی برای استفاده از این ادویه وجود ندارد. تقریبا غذایی نیست که بدون نمک طبخ شود و نمک دریا، جایگزین مناسبی برای نمک های طعام تصفیه شده است. فلفل سیاه به دلیل عطر و تندی ملایمی که به غذا می دهد، در اغلب سوپ ها، خورش ها، و غذاهای گوشتی مصرف می شود. و ادویه رزماری نیز به دلیل طبع گرم، مزه و رایحه ای که دارد، ادویه ای پر طرفدار می باشد. به همین خاطر از این ادویه ترکیبی در انواع غذاها و پیش غذاهایتان می توانید استفاده کنید و از مزه و خواص آن لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده