ادویه فلفل قرمز سیر نمک گیزیا

"DC7613"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه فلفل قرم سیر نمک
برندگیزیا gizzia
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتفلفل قرمز خرد شده، نمک دریا، سیر خرد شده
اطلاعات بیشتر

ادویه فلفل قرمز، سیر، و نمک گیزیا یکی دیگر از ادویه های ترکیبی این برند محبوب است. سه ادویه پر مصرف که درون یک بسته بندی قرار گرفته اند، آشپزی را برای شما راحت می سازند. ادویه فلفل قرمز، سیر، و نمک گیزیا به ویژه در هنگام مسافرت و کمپینگ به کار می آید. زیرا نیازی نیست هر چاشنی را جداگانه بردارید. چه قصد تهیه غذایی مفصل داشته باشید و چه به سادگی بخواهید تکه های گوشت یا مرغ مزه دار شده را کباب کنید، می توانید روی این ادویه حساب کنید. حتی برای پیش غذاهایی مانند سوپ و سالاد نیز می توانید از این ادویه ترکیبی بهره ببرید.

فلفل قرمز از ادویه های پر کاربردی است که فواید زیادی برای سلامتی بدن به همراه دارد. ماده ای سرشار از آنتی اکسیدان که برای دستگاه گوارش و بالا بردن متابولیسم بدن مناسب است. سیر موجود در این ادویه، به صورت خشک است که هم ماندگاری آن را بالا می برد و هم فاقد بوی آزاردهنده است. نمک هم که ادویه ای برای تمام غذاهاست. بسته بندی این محصول به صورت آسیاب سر خود است. یعنی مقدار مورد نیازتان را می توانید در لحظه آسیاب و به غذایتان اضافه کنید. حتی می توانید این چاشنی را سر سفره غذا قرار بدهید تا هر کسی بسته به ذائقه غذایی خود آن را مصرف کند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت، بسته بندی خلاقانه، و انتخاب هوشمندانه سه ادویه پر کاربرد برای این محصول سبب شده تا افراد زیادی در سراسر دنیا مشتری آن باشند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن در محل مورد نظر، وجه آن را به مامور پست بپردازید. این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده