ادویه فلفل قرمز سیر نمک گیزیا

Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 205,000 تومان.

مناسب انواع غذا

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , , برچسب:
لوگو برند گیزیا

توضیحات

ادویه فلفل قرمز، سیر، و نمک گیزیا یکی دیگر از ادویه های ترکیبی این برند محبوب است. سه ادویه پر مصرف که درون یک بسته بندی قرار گرفته اند، آشپزی را برای شما راحت می سازند. ادویه فلفل قرمز، سیر، و نمک گیزیا به ویژه در هنگام مسافرت و کمپینگ به کار می آید. زیرا نیازی نیست هر چاشنی را جداگانه بردارید. چه قصد تهیه غذایی مفصل داشته باشید و چه به سادگی بخواهید تکه های گوشت یا مرغ مزه دار شده را کباب کنید، می توانید روی این ادویه حساب کنید. حتی برای پیش غذاهایی مانند سوپ و سالاد نیز می توانید از این ادویه ترکیبی بهره ببرید.

فلفل قرمز از ادویه های پر کاربردی است که فواید زیادی برای سلامتی بدن به همراه دارد. ماده ای سرشار از آنتی اکسیدان که برای دستگاه گوارش و بالا بردن متابولیسم بدن مناسب است. سیر موجود در این ادویه، به صورت خشک است که هم ماندگاری آن را بالا می برد و هم فاقد بوی آزاردهنده است. نمک هم که ادویه ای برای تمام غذاهاست. بسته بندی این محصول به صورت آسیاب سر خود است. یعنی مقدار مورد نیازتان را می توانید در لحظه آسیاب و به غذایتان اضافه کنید. حتی می توانید این چاشنی را سر سفره غذا قرار بدهید تا هر کسی بسته به ذائقه غذایی خود آن را مصرف کند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت، بسته بندی خلاقانه، و انتخاب هوشمندانه سه ادویه پر کاربرد برای این محصول سبب شده تا افراد زیادی در سراسر دنیا مشتری آن باشند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن در محل مورد نظر، وجه آن را به مامور پست بپردازید. این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد.

مشخصات

وزن 0.15 کیلوگرم
عنوان محصول

ادویه فلفل قرم سیر نمک

برند

گیزیا gizzia

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور سازنده

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

150 گرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

بسته بندی دارای آسیاب مخصوص

ترکیبات

فلفل قرمز خرد شده، نمک دریا، سیر خرد شده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادویه فلفل قرمز سیر نمک گیزیا”