عصاره مرغ اسپرتو کارتن 25 عددی

129,000 تومان

مناسب رستوران داران محترم

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب:
برند اسپرتو

توضیحات

عصاره مرغ اسپرتو کارتن 25 عددی، محصولی عالی جهت استفاده صاحبین رستوران است. این عصاره با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است که باعث شده تا عصاره مرغ اسپرتو کارتن 25 عددی، محصولی با کیفیت و خوشمزه جهت اضافه کردن به غذایتان باشد.

رستوران ها و تهیه غذاها روزانه صدها پرس انواع خوراک تهیه می کنند که به خودی خود کاری زمان بر است. تهیه عصاره مرغ نیز قطعا خارج از توانایی های یک سرآشپز حرفه ای نیست؛ اما زمان محدود آن مشکلی است که سرآشپز با آن روبه روست. استفاده از عصاره آماده روشی برای غلبه بر مشکل زمان است. علاوه بر این، استفاده از این محصول هم غذا را خوشمزه تر می کند و هم به صرفه ست. زیرا شما با پرداخت مبلغ کمتر، صاحب مقدار زیادی ادویه می شوید. هر کارتن، حاوی 25 بسته 1 کیلوگرمی عصاره مرغ اسپرتو می باشد که برای مدت طولانی خیال شما را بابت این ادویه راحت می کند. بافت پودری و تاریخ انقضای 2 ساله این محصول نیز باعث می شود که بتوانید آن را به مدت طولانی و بدون نگرانی بابت فاسد شدن یا از دست رفتن کیفیت آن، نگهداری کنید.

استفاده از این عصاره باعث می شود خورش و سس خوراک شما بسیار غلیظ و خوشمزه شود. کافیست به ازای هر نیم لیتر از مایع غذایتان، ده گرم از این محصول را اضافه کنید و بگذارید سه الی پنج دقیقه بجوشد. پس از این مدت، متوجه می شوید که خورش یا سس غذایتان غلیظ تر شده است. توجه داشته باشید که این محصول حاوی نمک است، به همین خاطر نمک مصرفی تان را باید محدود کنید تا خوراک تان شور نشود.

برای تهیه این محصول، در هر کجای کشور که باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، مراجعه و سفارش خودتان را ثبت کنید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

عصاره مرغ

برند

اسپرتو sperto

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

هر بسته 1 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/15577

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عصاره مرغ اسپرتو کارتن 25 عددی”