اسانس دود پیزارلا پا 100 میل نمایش بزرگتر

اسانس دود پیزارلا پا 100 میل

"DC7603"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 950 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:95,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولاسانس دود
برندگیزیا gizzia
مدلمایع
رایحهدارد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجم100 میل
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردافزودن رایحه دودی به غذا
بافتمایع
ترکیباتاسانس دود
اطلاعات بیشتر

اسانس دود پیزارلا پا 100 میل، ماده ای معطر، طعم دهنده، دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد اکسیدانی است. اسانس دود پیزارلا پا 100 میل برای دودی کردن انواع غذاها و به ویژه ماهی دودی کاربرد دارد. اگر از طرفداران غذاهای دودی هستید اما خیلی تمایل به تهیه غذا از رستوران ندارید، این ادویه خاص به شما کمک می کند غذاهای دودی خودتان را در منزل تهیه کنید.

اسانس دود چیست؟

اسانس دود مایع یکی از راه های افزودن مزه و بوی دودی به غذاهاست. دودی کردن در کنار نمک سود کردن در واقع روش هایی برای حفظ و نگهداری طولانی مدت مواد غذایی بوده است. در روش سنتی این کار، مواد غذایی اعم از برنج و انواع گوشت را به مدت چندین ساعت در معرض دود قرار می دادند. اما امروزه این کار را با استفاده از اضافه کردن چند قطره از اسانس دود به غذای در حال پخت انجام می دهند. تفاوت دیگر استفاده از اسانس دود مایع به جای روش سنتی دودی کردن در این است که امروزه نه برای نگهداری مواد غذایی بلکه برای افزون مزه و بوی دود به غذا از آن استفاده می شود. اسانس مایع دود را با همان روش قدیمی سوزاندن چوب و سپس تقطیر، تصفیه و تغلیظ آن صورت می گیرد. در ادامه نیز برای حفظ ماندگاری، مقداری روغن نیز به آن می افزایند.

چرا از اسانس دود پیزارلا پا استفاده کنیم؟

ادویه پودری و اسانس مایع دود به طور کلی یک کار را انجام می دهند و آن افزودن مزه و رایحه دلپذیر و نوستالوژیک دود به غذاستت اما مزیت اسانس مایع نسبت به ادویه پودری دود در این است که از آن می توانید در غذاهای آبکی مانند انواع خورشت استفاده کنید. حتی می توانید با اضافه کردن چند قطره از آن به چای، طعم دلنشین چای زغالی را برای خود تداعی کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده