ادویه سیر و پیاز گیزیا

"DC7600"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه سیر و پیاز
برندگیزیا gizzia
رایحهدارد
طبعگرم
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتنمک، پیازچه، گرانول سیر، گرانول پیاز، پاپریکا
اطلاعات بیشتر

ادویه سیر و پیاز گیزیا از ادویه های ترکیبی و پر کاربرد این برند محبوب می باشد. این ادویه مزه ای تند دارد و برای اغلب خورش ها و سوپ ها قابل استفاده است. ادویه سیر و پیاز گیزیا از نمک، پیازچه، گرانول سیر، گرانول پیاز، و پاپریکا تهیه شده است. موادی خوشمزه، خوشبو، و ا همه مهمتر، مفید برای سلامت بدن. تک تک مواد به کار رفته در این ادویه، دارای خواص بی نظیری برای بدن هستند. پیازچه که گیاهی از خانواده سیر و پیاز و تره می باشد، مزه ای ملایم تر از پیاز دارد و به عنوان طعم دهنده در انواع سوپ و سالاد مصرف می شود. این گیاه، منبعی غنی از ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی است و فوایدی عالی برای کبد چرب، سلامت دندان کودک، و سلامت پوست و مو می باشد. پاپریکا نیز منبعی عالی از آنتی اکسیدان هاست که در پیشگیری از سرطان موثر است. سیر و پیاز که مواد اصلی این ادویه هستند تقریبا جزئی جدا نشدنی در آشپزی محسوب می شوند. مصرف این دو ماده به صورت خام، پخته، یا خشک سبب می شود از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

موارد مصرف ادویه سیر و پیاز

این محصول برای انواع خورش، انواع سوپ، غذاهای کبابی، مرینیت کردن، و انواع سالاد کاربرد دارد. بهترین نوع مصرف این است که در هنگام پخت غذا، ادویه را اضافه کنید. برای مصرف با سالاد نیز بهتر است این ادویه را با سس سالاد یا روغن زیتون و آبلیمو ترکیب و سپس مصرف کنید.

بسته بندی جذاب و خلاقانه این محصول به شما اجازه می دهد که در هر بار، به میزان مورد نیازتان از آن را آسیاب و مصرف کنید. تاریخ انقضای مناسب آن نیز سبب می شود بتوانید به مدت طولانی آن را نگهداری و مصرف نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده