دانه فلفل سیاه گیزیا

"DC7595"

دانه فلفل سیاه خالص

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,250 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:25,000 تومان


پرداخت شما:225,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولفلفل سیاه
برندگیزیا gizzia
رایحهدارد
طبعگرم
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن170گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
بافتدانه
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتدان فلفل سیاه
اطلاعات بیشتر

دانه فلفل سیاه گیزیا ادویه ای خوشبو، خوشمزه، و مفید است. دانه فلفل سیاه گیزیا، در واقع از دانه های خشک شده فلفل سیاه تهیه شده است. گیاهی که بومی جنوب کشور هند می باشد اما در سراسر دنیا طرفدار دارد. با اینکه فلفل سیاه، به عنوان ادویه مورد مصرف قرار می گیرد، نباید از فواید آن برای سلامتی غافل شویم.

خواص فلفل سیاه

شاید بهبود میل جنسی و قدرت باروری در مردان را بتوانیم مهم ترین فایده این گیاه بدانیم. در واقع این موضوع سبب شده تا برخی به فلفل سیاه، لقب ادویه مردانه بدهند. اما به جز آن، این نوع فلفل دارای خواص کاهش علائم اعتیاد به نیکوتین، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، درمان عفونت، کاهش وزن، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول خون، و سلامت دندان ها نیز می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از فلفل یا هر ماده غذایی دیگربرای درمان و از بین بردن علائم بیماری تنها در شرایط خفیف باید باشد و در موارد شدید احتیاج به دخالت پزشکی می باشد. اما برای موارد خفیف می توان در حین لذت بردن از مزه و بوی این ادویه، از سایر خواص آن نیز بهره مند شد. برای مثال می توان دندان درد خفیف را با استفاده از فلفل تسکین داد. همچنین مصرف منظم آن می تواند در جلوگیری از پوسیدگی دندان موثر باشد. یا اینکه فلفل سیاه به دلیل داشتن مقادیر مناسبی از پپیرین، به کاهش فشار خون بالا و کنترل آن کمک شایانی می کند اما در موارد شدید فشار خون باید تحت نظر پزشک، دارو مصرف کنید.

مضرات مصرف فلفل سیاه

مصرف بی رویه این ماده در مقادیر زیاد برای مادران باردار، خطر سقط را به همراه دارد. همچنین مادران شیرده نیز بهتر است از مصرف آن در زمان شیردهی خودداری کنند تا طعم شیرشان عوض نشود. همچنین افرادی که به فلفل یا ترکیبات آن حساسیت دارند نیز باید با احتیاط آن را مصرف کنند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده