ادویه سالاد و سبزیجات گیزیا

"DC7592"

مناسب انواع سالاد

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه سالاد و سبزیجات
برندگیزیا gizzia
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150 گرم
قابل استفاده درانواع سالاد
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتنمک، دانه زیره سبز، ریحان، گشنیز، گرانول گوجه فرنگی، برگ بو، فلفل قرمز شیرین، فلفل سیاه، جعفری، گرانول سیر، گرانول پیاز
اطلاعات بیشتر

ادویه سالاد و سبزیجات گیزیا با موادی که دارد، مزه ای عالی و جدید به سالادهای شما می دهد. سالاد، پیش غذا و خیلی وقت ها غذای اصلی محسوب می شود. به ویژه برای افرادی که از رژیم کاهش وزن پیروی می کنند. سالاد کاهو و سالاد شیرازی به خصوص برای ما ایرانی ها جایگاه خاصی دارد. خبر خوب اینکه ادویه سالاد و سبزیجات گیزیا برای این دو سالاد، یک چاشنی عالی به حساب می آید.

مواد ادویه سالاد گیزیا چیست؟

این چاشنی از نمک، دانه زیره سبز، ریحان، گشنیز، گرانول گوجه فرنگی، برگ بو، فلفل قرمز شیرین، فلفل سیاه، جعفری، گرانول سیر، و گرانول پیاز تهیه شده است. همان طور که مشاهده می کنید مواد به کار رفته در این چاشنی، تنها روی مزه سالاد تاثیر ندارد، بلکه برای سلامت بدن نیز مفید هستند. برای مثال، زیره سبز دارای خواص ضد التهاب، ضد باکتری، و ضد اکسیدانی است. فلفل قرمز و فلفل سیاه، سرشار از آنتی اکسیدان و برای دستگاه گوارش بسیار مفید هستند. افراد زیادی علی رغم علاقه به سالاد، به دلیل طبع سرد و نفاخ بودن، از خوردن آن خودداری می کنند. اما با استفاده از چاشنی سالاد گیزیا به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

چطور از این ادویه استفاده کنیم؟

استفاده از این چاشنی بسیار ساده است. هم می توانید آن را به سسی اضافه کنید که برای سالادتان تهیه کرده اید و هم می توانید آن را بدون هیچ افزودنی دیگری به سالادتان اضافه کنید. همچنین می توانید آن را در کنار نمک و فلفل، سر سفره بگذارید تا هر کسی به دلخواه خود بتواند از آن استفاده کند. این ادویه از مواد درجه یک تهیه شده و فاقد افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز می باشد. همچنین تاریخ انقضای مناسبی دارد که باعث می شود بتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده