ادویه مکزیکی گیزیا

"DC7591"

طعم تند دلچسب مناسب غذاهای گوشتی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه مکزیکی
برندگیزیا gizzia
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز65/22403
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتنمک، دانه فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا، دانه خردل، سیر، پیاز، تخم گشنیز، هویج، رزماری، زنجبیل
اطلاعات بیشتر

ادویه مکزیکی گیزیا برای دو دسته از افراد یک چاشنی ایده آل محسوب می شود. اول طرفداران غذاهای تند و دسته دیگر طرفداران غذاهای گوشتی. ادویه مکزیکی گیزیا نوعی ادویه تند است که در محتویات آن چند نوع فلفل وجود دارد.

ادویه مکزیکی در چه غذاهایی استفاده می شود؟

 این چاشنی که به نام ادویه تاکو نیز معروف است، مزه ای تند و تیز دارد و برای تهیه غذاهای تند، تاکو، پلو مکزیکی، و فست فودهایی نظیر پیتزا کاربرد دارد. از آن می توانید حتی در غذاهای ایرانی مانند خورش قیمه، غذاهای دریایی، و انواع سوپ استفاده کنید. موضوعی که در رابطه با این ادویه وجود دارد این است که به دلیل داشتن چند نوع فلفل، سرشار از آنتی اکسیدان است که در پیشگیری از سرطان مفید هستند. از طرف دیگر اما اگر به فلفل یا ترکیبات آن حساسیت دارید، باید در مصرف ادویه مکزیکی احتیط کنید. البته اگر حساسیت نداشته باشید، خود فلفل موجود در این ادویه، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. مصرف آن به همراه غذاهای گوشتی، سوای طعم خوبی که به آن می دهد، ارزش غذایی را نیز افزایش خواهد داد.

گیزیا برندی محبوب از کشور ترکیه است که انواع چاشنی و ادویه را از مواد درجه یک تهیه و به سراسر دنیا صادر می کند. دایا سنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، بسته بندی و پخش محصولات این برند را در داخل ایران بر عهده دارد. در هر کجای کشور که هستید می توانید با مراجعه به سایت دایا سنتر، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن در محل مورد نظر، وجه آن را به مامور پست بپردازید. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده کنید. همچنین ادویه جات دارای تاریخ انقضای مناسبی هستند و می توانید مدت ها آنها را نگهداری و مصرف نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده