عصاره گوشت بره الیت نمایش بزرگتر

عصاره گوشت بره الیت

"DC7589"

خوشمزه و مقوی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,650 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:165,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره گوشت بره
برندالیت elite
اصالتاورجینال
حاوی ویتامینبله
کشور سازندهایران
وزن1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع خورشت و سوپ
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/13304
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده غذا
بافتپودر
نسبت ترکیب10 گرم در نیم لیتر (دو لیوان آب)
اطلاعات بیشتر

عصاره گوشت بره الیت، مزه ای ملایم به انواع خورش و سوپ می دهد. عصاره گوشت بره الیت از گوشت تازه بره گرفته شده که نسبت به گوشت گوساله و گوسفند، چربی کمتر و مزه ای ملایم تر دارد.

خواص گوشت بره

گوشت بره، منبعی غنی از مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سلنیوم، و نیز ویتامین های گروه ب می باشد. صد گرم گوشت بره می تواند دو سوم چربی های اشباع مورد نیاز بدن را تامین کند. اما مهم ترین مزیت مصرف این گوشت، درمان کم خونی، افزایش توده عضلانی، بهبود سلامت استخوان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، و سلامت سیستم عصبی است.

چرا از عصاره گوشت بره الیت استفاده کنیم؟

چون این محصول حاوی تمام خواص گوشت بره می باشد. تهیه عصاره در منزل کاری سخت و زمان بر است و ممکن است به دلیل ندانستن مقدار دقیق ادویه هایی که باید به آن اضافه کنید، به نتیجه دلخواه نرسید. اما این محصول با دقت تمام تهیه شده و مزه ای عالی دارد. استفاده از آن نیز بسیار راحت است. کافیست به ازای هر نیم لیتر خورش یا سوپ، ده گرم از این عصاره را اضافه کنید و از مزه و غلظت غذایتان لذت ببرید. این محصول در وزن یک کیلوگرمی بسته بندی شده است و شما با تهیه آن، برای مدت طولانی عصاره خواهید داشت. همچنین عصاره الیت دارای تاریخ انقضای مناسبی نیز می باشد که سبب می شود نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت آن نشوید.

برای تهیه این محصول می توانید به فرشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، مراجعه کنید. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده کنید. شما می توانید از هر کجای ایران که هستید، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن، مبلغ را به مامور پست بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده