عصاره گوشت گوساله الیت نمایش بزرگتر

عصاره گوشت گوساله الیت

"DC7587"

قابل استفاده در انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,650 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:165,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره گوشت
برندالیت elite
مدلگوشت گوساله
بسته بندی شده درایران
وزن1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/12934
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده غذا
بافتپودر
نسبت ترکیب10 گرم در نیم لیتر (دو لیوان آب)
اطلاعات بیشتر

عصاره گوشت گوساله الیت، عصاره ای مقوی و خوشمزه است که می توانید از آن در غذاهایی مانند سوپ یا خورش استفاده کنید. از آنجاییکه زندگی ماشینی و سریع امروزه، اجازه آماده سازی غذا با سرعت آهسته را نمی دهد، استفاده از انواع عصاره اعم از عصاره گوشت و مرغ و حتی سبزیجات بسیار جا افتاده است. عصاره گوشت گوساله الیت محصولی است که از گوشت تازه گوساله تهیه شده و به صورت پودر درآمده است.

چرا از عصاره گوشت الیت استفاده کنیم؟

فرآیند تهیه عصاره، زمان بر و نسبتا پر زحمت است. برای این کار باید گوشت را با انواع سبزیجات و ادویه جات به مدت چند ساعت بپزید، از صافی رد کنید، بسته بندی کنید و سپس در فریزر قرار دهید. به همین خاطر استفاده از عصاره آماده گزینه بهتری است. استفاده از عصاره سبب غلیظ شدن و قوام آمدن خورش شده و طعم بهتری به آن می دهد. همچنین استفاده از عصاره سبب می شود که در زمان تان صرفه جویی شود. زیرا غذا به زمان کمتری برای جا افتادن نیاز دارد. حتی استفاده از عصاره پودری آماده باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود. زیرا شما با تهیه یک بسته عصاره گوشت الیت، تا مدت ها از آن خواهید داشت. اما برای تهیه عصاره به روش خانگی هر بار باید هزینه مواد تازه را متقبل شوید.

کشک بادمجان با عصاره گوشت گوساله الیت

کشک بادمجان غذایی نسبتا ساده با طرز تهیه آسان است که به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی زیاد سرو می شود. شما می توانید برای دادن مزه ای جدید به این غذا، از عصاره الیت استفاده کنید. ابتدا بادمجان کبابی یا سرخ شده را له کنید. پیاز و سیر را تفت بدهید و به بادمجان اضافه کنید. نعناع خشک، زردچوبه، فلفل و عصاره گوشت را اضافه کنید و دو دقیقه تفت بدهید. سپس کشک را اضافه کنید و بگذارید ده دقیقه روی حرارت ملایم بپزد. نوش جان!

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده