پودر سوخاری پولکی پانکو PANKO مدل اسپایسی وزن 1 کیلوگرم نمایش بزرگتر

پودر سوخاری پولکی پانکو اسپایسی کارتن 10 عددی

"DC7583"

تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:85,000 تومان

پانکو Panko

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر سوخاری
برندپانکو
مدلاسپایسی
اصالتاورجینال
تعداد در بسته10 عدد
کشور مبدا برندویتنام
کشور سازندهویتنام
حجمهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده دردر انواع غذاهای سوخاری
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز4020/ظ/56
طعمتند
بافتپولکی
اطلاعات بیشتر

پودر سوخاری پولکی پانکو اسپایسی کارتن 10 عددی یک ادویه خوشمزه و پر کاربرد برای رستوران داران محترم و به ویژه صاحبین رستوران های فست فودی است. غذاهای سوخاری که به ویژه در سال های اخیر به شدت جای خود را در میان غذاهای پر طرفدار پیدا کرده اند، انتخاب اول افراد بسیاری است که ترجیح می دهند برای غذا، مرغ و میگو میل کنند تا سوسیس و کالباس. همین اقبال عمومی نیز باعث به وجود آمدن تنوع هم در نوع غذا و هم در مزه انواع سوخاری شده است.

والدین زیادی هم تمایل دارند در صورتی که مجبور به تهیه غذا از بیرون باشند، سوخاری را به جای انواع ساندویچ برای فرزندشان خریداری کنند. پودر سوخاری پولکی پانکو اسپایسی کارتن 10 عددی در واقع نوعی پودر سوخاری پرک شده است که علاوه بر مزه خوبی که به غذا می دهد، ظاهر اشتها برانگیزی نیز برای آن می سازد. این پودر سوخاری به محض سرخ شدن، رنگی زیبا و طلایی پیدا می کند که زینت بخش سفره های شما خواهد بود. مزه تند این پودر سوخاری علاوه بر اینکه برای علاقمندان به غذاهای تند، محبوب است، به دلیل داشتن فلفل، ارزش غذایی بالاتری نسبت به نوع ساده آن دارد. فلفل به کار رفته در این پودر سوخاری اسپایسی به درمان زخم، درمان مشکلات گوارشی، و درمان بی خوابی کمک می کند. علاوه بر این، روند درمان سرماخوردگی را تسریع می کند و روند پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد.

برای تهیه این پودر سوخاری و نیز انواع ادویه به صورت خرد و عمده می توانید به سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. در هر کجای ایران که باشید می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن در محل مورد نظر، وجه آن را به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید درون سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات