نمک دریا خوراکی گیزیا

"DC7581"

سرشار از املاح معدنی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,050 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:120,000 تومان

تخفیف:15,000 تومان


پرداخت شما:105,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولنمک دریا
برندگیزیا
مدلخوراکی
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن350 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
رژیمیخیر
طعمشور
بافتدانه های بسیار درشت
ملاحظاتحاوی ید، بسته بندی دارای آسیاب مخصوص
اطلاعات بیشتر

نمک دریا خوراکی گیزیا محصولی خوراکی با خواص عالی برای بدن است. نمک دریا خوراکی گیزیا از تبخیر آب دریا تهیه شده و دارای 40 درصد سدیم می باشد. سدیم، یک ماده معدنی است که بدن برای حفظ عملکرد طبیعی ماهیچه ها و اعصاب و تعادل مایعات به آن نیاز دارد. همچنین این نمک حاوی املاحی از قبیل منیزیم، سدیم، کلسیم، آهن، مس، زینک، و پتاسیم است.

رنگ نمک دریا به دلیل باقی ماندن برخی از مود معدنی پس از تبخیر، اندکی تیره تر از نمک های خوراکی تصفیه شده موجود در بازار است.

خواص نمک دریا گیزیا

املاح معدنی این چاشنی به راحتی جذب بدن می شود. بر خلاف نمک معمولی، نمک دریا نه تنها سبب احتباس آب در بدن نمی شود، بلکه به رفع آن نیز کمک می کند. برای استفاده از خواص نمک دریا حتما نیازی به مصرف آن به صورت خوراکی ندارید. حمام با نمک دریا باعث ریلکس شدن عضلات، شل شدن و آرامش عضلات و بدن می شود. اگر ورزشکار حرفه ای هستید به هیچ وجه فرصت حمام با نمک دریا را از دست ندهید. این نمک به ساخت اسید کلرولیک در معده کمک می کند که برای تجزیه مواد غذایی مورد نیاز است. این چاشنی نه تنها باعث افزایش فشار خون نمی شود بلکه به تنظیم آن نیز کمک می کند. هالوتراپی یا استنشاق نمک خشک دریا می تواند به درمان آسم و سایر بیماری های تنفسی کمک کند. سم زدایی بدن، کمک به هضم غذا، تنظیم حرکات روده، کالری سوزی و کاهش چربی شکمی از دیگر فواید گنجاندن نمک دریا در رژیم غذایی است.

برای سفارش این محصول می توانید به سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات ایرانی و خارجی، مراجعه کنید و در اسرع وقت سفارش تان را دریافت کنید. در هر کجای ایران که باشید می توانید انواع ادویه را از دایاسنتر سفارش دهید و وجه را پس از دریافت محصول در محل مورد نظر، به مامور پست بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده