فلفل سفید پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7578"

تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 4,500 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:450,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولفلفل سفید
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالتاورجینال
حاوی ویتامینبله
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
طعمتند
بافتدان
اطلاعات بیشتر

فلفل سفید پیزارلا پا کارتن 25 عددی محصولی عالی جهت استفاده رستوران داران محترم است. این نوع فلفل به ویژه در غذاهای آسیایی به کار می رود. بنابراین اگر صاحب رستوران های کره ای یا چینی هستید پیشنهاد می کنیم که فلفل سفید پیزارلا پا کارتن 25 عددی را حتما سفارش دهید تا مقدار بیشتری ادویه را با قیمت مناسب تر نسبت به خرید خرد تهیه کنید.

تفاوت فلفل سفید و فلفل سیاه

جالب است بدانید که هر دو نوع فلفل از یک گیاه به دست می آیند. پس چه چیزی باعث تفاوت رنگ این دو است؟ تفاوت رنگ فلفل سیاه و فلفل سفید به روش فرآوری آنها بر می گردد. در هنگام تهیه فلفل سیاه، دانه های سبز و نارس را درون آب جوش می پزند و سپس خشک می کنند.پس از خشک شدن، آنچه که باقی می ماند دانه ای با پوست سیاه است. اما برای تهیه فلفل سفید، دان های کاملا رسیده را می پزند. سپس پوست بیرونی را برمی دارند و تنها دانه سفید درون آن باقی می ماند. یکی از دلایلی که برخی فلفل سفید را به نوع سیاه آن ترجیح می دهند این است که بری مثال زمانی که می خواهید به سس تان فلفل اضافه کنید، دیگر دانه های سیاه را درون آن نمی بینید.

فلفل سفید پیزارلا پا محصولی با کیفیت و تهیه شده از بهترین گیاهان فلفل است که توسط کمپانی معتبر پیزارلا پا ایتالیا به بازار عرضه شده است. در ایران، دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، پخش محصولات این برند محبوب را بر عهده دارد. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از دریافت سریع آن، وجه را به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان ذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات