نمک دریا گیزیا

129,000 تومان

مناسب مصرف خوراکی حاوی ید

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , , برچسب:
لوگو برند گیزیا

توضیحات

نمک دریا گیزیا محصولی است که هم برای پخت و پز و نمک سود کردن مواد غذایی استفاده می شود و هم برای درمان برخی بیماری ها و حتی در برخی لوازم آرایش کاربرد دارد. نمک دریا گیزیا از تبخیر آب دریا یا دریاچه های آب شور به دست می آید و محصولی طبیعی می باشد.

خواص نمک دریا

نمک دریا سرشار از مواد عدنی مانند منیزیم، کلسیم، پتاسیم و روی می باشد. خاصیت ضد التهابی آن سبب شده تا روش طبیعی مناسبی برای رفع مشکلات پوستی نظیر خشکی و اگزما باشد. همچنین از دیرباز از نمک دریا برای پاکسازی پوست استفاده می شده است. زیرا مانند یک اسکراب عمل می کند و سلول های مرده پوست را بر می دارد و سبب می شود تا پوست، نرم تر و روشن تر شود. همچنین این نمک می تواند آکنه را کاهش دهد. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از نمک دریا سبب ایجاد التهاب در پوست خواهد شد. همچنین متوجه باشید که این محصول حاوی سدیم می باشد و نباید به دلیل خواص آن، در مصرفش زیاده روی کنید.

چرا از نمک دریا گیزیا استفاده کنیم؟

این محصول حاوی ید است و بنابراین برای مصرف خوراکی مناسب است. ادویه ای خوشمزه و پر خاصیت است که در انواع غذا قابل استفاده می باشد. نمک گیزیا کاملا بهداشتی و غنی شده با ید است و شما می توانید آن را برای انواع مصارف خوراکی و بهداشتی و زیبایی مصرف کنید. استفاده از نمک دریا روشی مناسب برای ضدعفونی کردن انواع میوه و سبزیجات می باشد. این محصول دارای ناخالصی هایی نیز می باشد که البته طی فرآیند تصفیه مقدار زیادی از آنها از بین می رود. این نمک دارای نوعی شوری پنهان است یعنی در هنگام مصرف شما فرقی را میان مزه آن با طعم نمک طعام معمولی احساس نخواهید کرد.

مشخصات

وزن 1.5 کیلوگرم
عنوان محصول

نمک دریا

برند

گیزا

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور سازنده

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

1/5 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/23129

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

حاوی ید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نمک دریا گیزیا”