نمک صورتی کیپ تاون نمایش بزرگتر

نمک صورتی هیمالیا کیپ تاون

"DC7575"

سرشار از مواد معدنی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,660 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:166,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولنمک هیمالیا صورتی
برندکیپ تاون
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
حجم650 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/23129
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
رنگصورتی
بافتدانه
اطلاعات بیشتر

نمک صورتی هیمالیا کیپ تاون محصولی فوق العاده برای خوشمزه کردن غذا و نیز تقویت سلامت بدن است. محصولی طبیعی که از کوه های هیمالیا به دست می آید و علاوه بر ظاهر جذابش، سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن است. یعنی بر خلاف نمک معمولی اگر از نمک صورتی هیمالیا کیپ تاون در غذاهایتان استفاده کنید، در واقع منبعی غنی از مواد معدنی را دارید مصرف می کنید.

خواص نمک صورتی هیمالیا

این محصول از خالص ترین و مفیدترین نمک هاست. نمک صورتی به دلیل خاستگاهش که کوه های هیمالیا در پاکستان است، به نمک هیمالیا نیز معروف است. این نمک به صورت دستی جمع آوری می شود و حداقل فرآوری روی آن صورت می گیرد. به همین خاطر، اکثر خواص خود را حفظ می کند. این نمک، تصفیه نشده و حاوی مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم می باشد. کمک به رفع میگرن و بالا بردن ترشح سروتونین و بهبود خلق و خو از دیگر خواص این ماده معدنی جذاب است. رنگ صورتی و گلبهی این نمک کاملا طبیعی و مربوط به بلورهای آن است و هیچ گونه دخالتی در آن صورت نگرفته است. توجه داشته باشید که این محصول حاوی سدیم می باشد و نباید به دلیل خواص آن، در مصرفش زیاده روی کنید.

چرا از نمک هیمالیا صورتی استفاده کنیم؟

چون ادویه ای خوشمزه و پر خاصیت است که در انواع غذا قابل استفاده می باشد. این محصول به صورت دان می باشد و می توانید برای هر بار استفاده به اندازه مورد نیازتان از آن آسیاب کنید. یا در غذاهایی مانند سوپ یا خورش می توانید به صورت آسیاب نشده نیز آن را مصرف کنید. این محصول تغییری در رنگ غذای شما به وجود نمی آورد و تنها آن را خوشمزه تر می کند و ارزش غذایی را بالا می برد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده