فلفل سیاه و نمک صورتی کیپ تاون نمایش بزرگتر

فلفل سیاه و نمک صورتی کیپ تاون گیزیا

"DC7574"

پر خاصیت و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,660 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:166,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولفلفل سیاه و نمک صورتی
برندکیپ تاون
رایحهدارد
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن650 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
پر شده درایران
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/23129
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
بافتدانه
اطلاعات بیشتر

فلفل سیاه و نمک صورتی کیپ تاون گیزیا، ترکیبی بی نظیر از دو ادویه فوق العاده است. در این محصول شما می توانید همه خواص این دو ادویه را با هم داشته باشید. فلفل سیاه و نمک صورتی کیپ تاون گیزیا به صورت دانه می باشد.

خواص فلفل سیاه

فلفل سیاه علاوه بر خوش طعم کردن غذا، سرشار از آنتی کسیدان است که به مهار رادیکال های آزاد کمک می کند. یعنی همان موادی که از علل اصلی ابتلا به سرطان، بیماری های قلبی، و پیری زودرس هستند. رادیکال های آزاد طی فرآیندهایی مانند ورزش و هضم غذا به صورت طبیعی به وجود می آیند و با اضافه کردن فلفل سیاه به غذا می توانیم تا حد زیادی به مهار آنها کمک کنیم.

خواص نمک صورتی

نمک صورتی به دلیل خاستگاهش که کوه های هیمالیا در پاکستان است، به نمک هیمالیا نیز معروف است. این نمک، حاوی مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم می باشد. کمک به رفع میگرن و بالا بردن ترشح سروتونین و بهبود خلق و خو از دیگر خواص این ماده معدنی جذاب است. رنگ صورتی و گلبهی این نمک کاملا طبیعی و مربوط به بلورهای آن است و هیچ گونه دخالتی در آن صورت نگرفته است.

چرا از فلفل سیاه و نمک صورتی کیپ تاون استفاده کنیم؟

چون ادویه ای خوشمزه و پر خاصیت است که در انواع غذا قابل استفاده می باشد. این محصول به صورت دان می باشد و می توانید برای هر بار استفاده به اندازه مورد نیازتان از آن آسیاب کنید. یا در غذاهایی مانند سوپ یا خورش می توانید به صورت آسیاب نشده نیز آن را مصرف کنید. این محصول تغییری در رنگ غذای شما به وجود نمی آورد و تنها آن را خوشمزه تر می کند و ارزش غذایی را بالا می برد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده