ادویه سالاد سزار پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7534"

کمک به خوشمزه تر شدن سس

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلسزار
اصالتاورجینال
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
قابل استفاده درتهیه سالاد سزار
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

ادویه سالاد سزار پیزارلا پا کارتن 25 عددی ترفندی برای خوشمزه تر شدن سس سالاد سزار شماست. در واقع ادویه سس سالاد سزار برای راحتی کار شماست. پایه سس سزار همان سس مایونز است. بنابراین تنها کاری که باید بکنید این است که این چاشنی را به سس مایونز اضافه کنید و چند ساعت در یخچال قرار بدهید تا خودش را بگیرد. از این سس در کنار انواع غذاهای سوخاری نیز می توانید استفاده کنید. اگر صاحب رستوران یا سرآشپز هستید، این ادویه برای شماست تا بتوانید یک سس خوشمزه و سریع برای سالاد سزار و نیز غذاهای سوخاری داشته باشید.

ادویه سالاد سزار پیزالا پا کارتن 25 عددی از شکر، نمک، سیر، دانه سویا، زرده تخم مرغ، پودر لیمو، کرفس، اسید سیتریک و مالتودارتین تهیه شده است. سالاد سزار سالادی ساده است که با موادی ساده تهیه می شود. آنچه که سبب خاص شدن این غذا می شود درواقع همان سسی است که روی آن سرو می شود. ماده اصلی این سس، سس ورسترشایر و تخم مرغ خام است که اولی به راحتی پیدا نمی شود و دومی با ذائقه خیلی افراد سازگار نیست. به همین خاطر بهتر است از ادویه سس سالاد سزار استفاده کنید.

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. سایت دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پخش محصولات برند معتبر پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. شما می توانید ادویه جات مورد نیازتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید و وجه آن را پس از دریافت محصول بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده