ادویه شاورما پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7530"

ترکیبی مناسب ذائقه ایرانی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه گوشت و مرغ
برندپیزارلا پا
مدلشاورما
رایحهدارد
طبعگرم
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
قابل استفاده درمزه دار کردن گوشت و مرغ
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

ادویه شاورما پیزارلا پا کارتن 25 عددی ترکیبی از پودر زیره سبز، دارچین، فلفل سیاه، پودر سیر، پودر زنجبیل و سایر طعم دهنده های مجاز است. البته در برخی کشورها مطابق با ذائقه افراد، تغییراتی در ترکیبات آن ایجاد می کنند. همانطور که از ترکیبات این ادویه متوجه شدید، این محصول تنها یک طعم دهنده معمولی نیست. بلکه ترکیبات به کار رفته در آن، دارای خواصی بی نظیر برای بدن ما می باشد. برای مثال سه نوع فلفل در این محصول به کار رفته است. فلفل علاوه بر تند و خوشمزه کردن غذا، متابولیسم را افزایش می دهد، به بهبود گوارش کمک می کند، خاصیت ضد التهاب و ضد درد دارد. و دوباره اینکه مزه ای عالی و تند به غذا می دهد.

شاورما غذایی خوشمزه و پر طرفدار با ریشه لبنانی است. موضوع مهم در تهیه این غذای خوشمزه به جز گوشت یا مرغی که می خواهید بپزید، ادویه ای ست که برای مزه دار کردن آن به کار می برید. طرز پخت، ادویه، و نوع سرو این غذا همگی برای تجربه یک وعده غذایی خوشمزه ضروری هستند.

اگر صاحب رستوران ایرانی یا فست فود یا در حرفه تهیه غذای خانگی هستید، پیشنهاد می کنیم ادویه شاورما پیزارلا پا کارتن 25 عددی را تهیه نمایید تا هم خیال تان بابت تمام نشدن ادویه راحت باشد و هم قیمت مناسب تری نسبت به خرید خرد بپردازید. این محصول و سایر ادویه های رستورانی برند معتبر پیزارلا پا را می توانید از دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی تهیه کنید. کسب و کارتان در هر کجای ایران که قرار داشته باشد می توانید این محصولات را به صورت خرد و عمده سفارش دهید و هزینه را نیز پس از دریافت سفارش تان، به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و می توانید شماره مجوز را داخل سایت مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده