چاشنی نمک کرفس پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7529"

حاوی سیلیکات کلسیم

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولنمک کرفس
برندپیزارلا پا pizzarella paa
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزنهر بسته 500 گرم
قابل استفاده درتهیه غذا
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتمام افراد
اطلاعات بیشتر

چاشنی نمک کرفس پیزارلا پا کارتن 25 عددی یک چاشنی سالم و دارای خواص بی شمار برای سلامتی است. ترکیبی طبیعی که افزودنی مناسبی برای مواد خوراکی به حساب می آید و حتی ارزش غذایی آنها را بالاتر می برد.

اگر صاحب رستوران ایرانی یا فست فود یا در حرفه تهیه غذای خانگی هستید، پیشنهاد ما به شما، چاشنی نمک کرفس پیزارلا پا کارتن 25 عددی است. زیرا ادویه از مواد اولیه پخت و تهیه غذا محسوب می شود و خرید مواد اولیه به صورت عمده نیز یکی از راه های موثر برای کاهش قیمت تمام شده محصول است. این محصول و سایر ادویه های رستورانی برند معتبر پیزارلا پا را می توانید از دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی تهیه کنید. کسب و کارتان در هر کجای ایران که قرار داشته باشد می توانید این محصولات را به صورت خرد و عمده سفارش دهید و هزینه را نیز پس از دریافت سفارش تان، به مامور پست بپردازید.

نسبت پتاسیم به سدیم این نمک نسبت به نمک طعام معمولی بیشتر است و از این رو گزینه مناسب تری برای افراد مبتلا به فشار خون محسوب می شود. کرفس دارای خاصیت ضد انعقادی است که به بدن کمک می کند. شما می توانید این نمک را به عنوان چاشنی سالاد استفاده کنید یا می توانید آن را جایگزین نمک معمولی در تهیه سوپ، برنج، یا مرینت کردن گوشت و مرغ کنید. مصرف نمک کرفس به همراه سیب زمینی و تخم مرغ آب پز شده هم مزه ای عالی به غذا می دهد و هم خاصیت آنها را بیشتر می کند. در هنگام پخت و مصرف انواع حبوبات می توانید این نمک را به جای نمک طعام معمولی به کار ببرید. توجه داشته باشید که در هنگام مصرف این محصول نباید به طور هم زمان از نمک معمولی استفاده کنید. این محصول میزان شوری مورد نیازتان را تامین می کند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده