ادویه سیر و سبزیجات پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7524"

pizzarella paa garlic and herb spices

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلسیر و سبزیجات
اصالتاورجینال
رایحهدارد
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
قابل استفاده درتهیه کباب و جوجه
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده
طعمسیر و سبزیجات
اطلاعات بیشتر

ادویه سیر و سبزیجات پیزارلا پا کارتن 25 عددی یک ادویه کاربردی برای صاحبین رستوران است. فرقی نمی کند غذای ایرانی سرو می کنید یا فست فود، در هر صورت این ادویه یک چاشنی پر مصرف برای شما خواهد بود. هم در تهیه غذاهای ایرانی مانند کباب و جوجه می توانید از آن استفاده کنید و هم در هنگام تهیه استیک و همبرگر. به همین خاطر ادویه سیر و سبزیجات پیزارلا پا کارتن 25 عددی را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا خرید عمده مواد اولیه، راهی برای کاهش قیمت تمام شده محصول می باشد. هر کارتن از این محصول، حاوی 25 بسته نیم کیلویی از این ادویه است. بسته بندی پلاستیکی، باعث حفظ کیفیت و تاریخ انقضای طولانی، تضمینی برای این است که بتوانید آن را به مدت طولانی نگهداری کنید.

غذاهایی مانند گوشت و مرغ به خودی خود مزه خوبی ندارند. به همین خاطر مزه دار کردن آنها پیش از کباب و گریل کردن امری رایج است. سیر، گیاهی است که هم برای از بین بردن بوی نامطبوع استفاده می شود و هم برای بهتر کردن مزه غذا. مخلوط پودر سیر با سبزیجات معطر در این ادویه، ترکیبی عالی برای مزه دار کردن و دادن بویی اشتها آور به انواع غذاهاست.

فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پخش محصولات برند پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. این محصولات را می توانید به صورت خرد و عمده سفارش دهید و وجه آن را پس از دریافت، به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده