ادویه مونترال استیک پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7519"

pizzarella paa montreal steak

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه استیک
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمونترال استیک
اصالتاورجینال
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
تاریخ مصرف18 ماه
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمرینه کردن
اطلاعات بیشتر

ادویه مونترال استیک پیزارلا پا کارتن 25 عددی ترکیبی از رزماری، نمک، پودر سیر، مریم گلی، آویشن و... است. با استفاده از این ادویه، مزه واقعی استیک را به مشتریان خود عرضه می کنید. برای استفاده از این محصول باید به ازای هر کیلوگرم از گوشت تان، بیست گرم از ادویه مونترال استیک را چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و گوشت را در آ بخوابانید. اجازه بدهید دو الی سه ساعت این ترکیب درون یخچال استراحت کند. سپس می توانید استیک تان را گریل کنید. درست است که این چاشنی به نام ادویه استیک شناخته می شود اما از آن می توانید برای غذاهایی مانند سیب زمینی گریل شده نیز استفاده کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

ادویه ها و چاشنی ها برای افزودن مزه و رایحه بهتر به غذاها مورد استفاده قرار می گیرند. از زمانی که انسان یاد گرفت غذای خود را به صورت پخته میل کند، استفاده از ادویه جات را نیز به رژیم غذاییش افزود. برخی از ادویه ها مانند نمک و فلفل، تنها روی مزه غذا تاثیر دارند در حالیکه چاشنی هایی مانند زعفران و زردچوبه هم مزه غذا را بهتر می کنند و هم ظاهر بهتری به آن می دهند.

ادویه مونترال استیک پیزارلا پا کارتن 25 عددی محصولی مناسب صاحبین رستوران، فست فودها، و دکه های غذاخوری است. هر کارتن حاوی 25 عدد بسته نیم کیلویی از این ادویه است که تاریخ انقضای طولانی دارد و به راحتی می توانید بدون نگرانی از فساد و تغییر کیفیت آن را نگهداری کنید. دایاسنتر به عنوان فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، پخش محصولات پیزارلا پا را در داخل کشور بر عهده دارد. شما می توانید محصولات این برند ایتالیایی را به صورت خرد و عمده از سایت سفارش دهید. فرقی نمی کند کسب و کارتان در کجای کشور قرار دارد، هر گونه ادویه رستورانی که نیاز داشته باشید را می توانید از دایاسنتر سفارش دهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده