ادویه مونترال چیکن پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7518"

pizzarella paa monteal chicken seasoning

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه مرغ
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمونترال چیکن
اصالتاورجینال
تعداد در بسته25عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
تاریخ مصرف18 ماه
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمرغ گریل و کبابی
اطلاعات بیشتر

ادویه مونترال چیکن پیزارلا پا کارتن 25 عددی یک چاشنی عالی برای مزه دار کردن مرغ و بوقلمون است. این ادویه، یار کمکی شما برای مواقعی خواهد بود که قصد دارید مشتریان جدیدی برای رستوران خود جذب کنید. این محصول حاوی موادی است که برای مرینت کردن مرغ و بوقلمون مناسب می باشد.این محصول صد درصد اورگانیک است و از مواد درجه یک تهیه شده است. برای استفاده از این چاشنی باید مقدار مناسب با حجم گوشت مرغ یا بوقلمونتان را با روغن زیتون مخلوط کنید و سپس گوشت را در آن بخوابانید. پس دو الی سه ساعت می توانید مرغ یا بوقلمون را گریل کنید.

ادویه ها و چاشنی ها برای افزودن مزه و رایحه بهتر به غذاها مورد استفاده قرار می گیرند. از زمانی که انسان یاد گرفت غذای خود را به صورت پخته میل کند، استفاده از ادویه جات را نیز به رژیم غذاییش افزود. برخی از ادویه ها مانند نمک و فلفل، تنها روی مزه غذا تاثیر دارند در حالیکه چاشنی هایی مانند زعفران و زردچوبه هم مزه غذا را بهتر می کنند و هم ظاهر بهتری به آن می دهند.

ادویه مونترال چیکن پیزارلا پا کارتن 25 عددی محصولی مناسب صاحبین رستوران، فست فودها، و دکه های غذاخوری است. هر کارتن حاوی 25 عدد بسته نیم کیلویی از این ادویه است که تاریخ انقضای طولانی دارد و به راحتی می توانید بدون نگرانی از فساد و تغییر کیفیت آن را نگهداری کنید. دایاسنتر به عنوان فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، پخش محصولات پیزارلا پا را در داخل کشور بر عهده دارد. شما می توانید محصولات این برند ایتالیایی را به صورت خرد و عمده از سایت سفارش دهید. فرقی نمی کند در کجای کشور باشید، می توانید با ثبت سفارش در سایت، محصول مورد نظرتان را به سرعت دریافت کنید و سپس وجه آن را به مامور پست بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده