پودر کچاپ پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7514"

pizzarella paa ketchup powder

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر کچاپ
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالتاورجینال
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 500 گرم
قابل استفاده درانواع سس و غذا
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

پودر کچاپ پیزارلا پا کارتن 25 عددی ترکیبی از پودر گوجه فرنگی، نمک، سرکه، و افزودنی های دیگر است. پودر کچاپ ادویه ای بسیار کاربردی است که برای طعم دهی و نیز بخشیدن رنگی دلنشین و اشتها برانگیز به انواع غذا، سس، و دیپ مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر برای تنقلاتی مانند پاپ کورن نیز به کار می رود. بنابراین ادویه ای است که هم مصرف خانگی دارد و هم مصرف رستورانی. تهیه مواد اولیه با کیفیت و با قیمت مناسب همیشه موضوعی مهم برای رستوران داران محترم بوده است. فرقی نمی کند شما صاحب رستوران و فست فودی باشید یا یک دکه غذاخوری کوچک داشته باشید. حتی اگر در کار تهیه غذای خانگی هم هستید، پودر کچاپ پیزارلا پا کارتن 25 عددی، انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

پودر کچاپ جایگزین مناسبی سس کچاپ خواهد بود. این محصول به شکل پودر خشک است که همین موضوع باعث افزایش ماندگاری آن شده است. هر کارتن از این محصول حاوی 25 بسته نیم کیلویی پودر کچاپ است. تاریخ انقضای طولانی و قیمت مناسب سبب می شود هم بتوانید بدون نگرانی از فاسد شدن آن را نگهداری کنید و هم هزینه کمتری نسبت به زمانی بپردازید که به صورت تکی خرید می نمایید.

دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، پخش عمده محصولات پیزارلا پا در ایران را بر عهده دارد. فرقی نمی کند در کجای کشور هستید، این چاشنی پر مصرف را می توانید به صورت عمده از سایت دایاسنتر سفارش دهید و هزینه را نیز پس از دریافت محصول در محل مورد نظر، به مامور پست بپردازید. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و شما می توانید شماره مجوز را در سایت ببینید. ادویه جات پیزارلا پا محصولی از کشور ایتالیاست که در داخل ایران بسته بندی شده و به صورت عمده و خرد، به فروش می رسند.



مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده