پودر گوجه فرنگی پیزارلا پا

"DC7481"

طبیعی و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,100 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:110,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودرگوجه فرنگی
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم400 گرم
قابل استفاده درانواع خورشت، سوپ، سس
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

پودر گوجه فرنگی پیزارلا پا ادویه ای سالم، رنگ دهنده و طعم دهنده است. پودر گوجه فرنگی پیزارلا پا همان خواص گوجه فرنگی تازه را دارد با این تفاوت که می توان آن را به مدت طولانی تری نگهداری و مصرف کرد.

پودر گوجه فرنگی چیست؟

پودر گوجه فرنگی، ادویه ای عالی برای خوش رنگ و خوشمزه تر کردن غذاست. یک چاشنی سالم که برای انواع سوپ، تنقلات، سس ها و... کاربرد دارد. اگر این پودر را با مقداری آب مخلوط کنید می توانید از آن به جای رب گوجه فرنگی استفاده کنید. به طور کلی برای تمام غذاهایی که در آنها گوجه یا رب به کار رفته، مانند خورشت قیمه یا انواع سوپ، می توانید از این ادویه به عنوان جایگزین استفاده کنید. این محصول برای زمان هایی که گوجه تازه در دسترس تان نیست نیز بسیار کارآمد است. این محصول تنها از دو ماده یعنی گوجه فرنگی و نمک درست شده و به دلیل بافت خشک و پودر مانندی که دارد به مدت طولانی قابل نگهداری و مصرف است. اگر این ادویه را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید یک ادویه مناسب برای پاستا و سس خواهید داشت. همچنین می توانید آن را با مقداری فلفل قرمز، سیر تازه یا پودر سیر، چند برگ نعنا یا رزماری ترکیب کنید و با مقداری پنیر و نان سوخاری میل کنید تا یک میان وعده سالم و خوشمزه داشته باشید. این ادویه به خصوص برای فصل زمستان که گوجه فرنگی کمتر است، کارایی دارد. بهتر است آن را درون ظرف شیشه ای و درون یخچال نگهداری کنید تا کیفیت خود را به مدتی طولانی حفظ کند. همچنین می توانید این محصول را با سایر ادویه ها مانند زنجبیل، پودر پیاز و سیر مخلوط کنید و یک ادویه خوشمزه تر و خوشرنگ تر برای غذاهایتان داشته باشید. این محصول دارای نمک است بنابراین هنگام استفاده از آن به میزان نمک مصرفی تان توجه داشته باشید تا غذایتان شور نشود.

یک خوراکی خوشمزه با پودر گوجه فرنگی

پفیلا یا ذرت بو داده از خوراکی های محبوب برای کودکان و بزرگسالان است. در اینجا دستور تهیه این تنقلات ساده را با پودر گوجه فرنگی می گذاریم.

مواد لازم:

ذرت

روغن

نمک

پودر گوجه

ظرف را روی گاز بگذارید تا کاملا داغ شود. سپس روغن و ذرت را داخل آن بریزید و در ظرف را بگذارید. زمانی که ذرت ها شروع به ترکیدن کردند، 15 الی 30 ثانیه صبر کنید و سپس شعله را کم کنید. زمانی که پفیلاها آماده شد، نمک و پودر گوجه را روی آ بریزید و به خوبی مخلوط کنید. نوش جان!

توجه داشته باشید که اگر نمک را به روغن اضافه کنید، پفیلا به خوبی مزه نمی گیرد و آن را باید پس از آماده شدن پفیلا به آن اضافه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده