پول بیبر پیزارلا پا

"DC7480"

خوشمزه و خوش رنگ

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپول بیبر
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
طبعگرم
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم400 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایطعم دهی و تزئین غذا
بافتپرک
اطلاعات بیشتر

پول بیبر پیزارلا پا ادویه ای خوشمزه، پر کاربرد و خوش رنگ است. پول بیبر پیزارلا پا به دلیل خاستگاهش که کشورهای ترکیه و سوریه است، به نام ادویه حلبی نیز شناخته می شود. پول بیبر شباهت زیادی به پاپریکا دارد، با این تفاوت که به جای پودر به شکل ساطوری خرد شده است و نیمه خشک می باشد. از آنجاییکه این ادویه، سومین ادویه پر طرفدار و پر کاربرد در کشور ترکیه محسوب می شود، به آن ادویه ترکی نیز گفته می شود. اما در کل این چاشنی در آشپزی مدیترانه ای و خاورمیانه، شناخته شده و پر مصرف است.

طرز تهیه ادویه پول بیبر

فلفلی که برای تهیه این ادویه به کار می رود، ظاهری شبیه به فلفل دلمه ای دارد. این فلفل را ساطوری کرده و پس از نیمه خشک کردن، با روغن و نمک مخلوط می کنند. مزه آن کمی به فلفل چیلی شباهت دارد اما تندی ملایم تری دارد و کمی شور و چرب نیز هست.

موارد استفاده پولبیبر پیزارلا پا

پول بیبر را می توانید جایگزین پاپریکا و فلفل قرمز کنید. یعنی از این دو چاشنی در هر غذایی که استفاده می کنید می توانید برای ایجاد تنوع از پول بیبر استفاده کنید. البته مزه غذا امری ذائقه ایست، اما ته مزه چرب و شور این ادویه می تواند مزه جدیدی به غذاهای همیشگی شما بدهد. ترکیب این ادویه با آبلیمو و روغن زیتون برای طعم دهی به انواع گوشت و مرغ پیش از گریل کردن نیز بسیار متداول است. و همانطور که قبلا گفتیم این ادویه به ویژه در کشورهای عربی و ترکیه مصرف می شود. بنابراین اگر از طرفداران غذاهای این کشورها هستید حتما از این چاشنی در خوراک هایتان استقبال خواهید کرد. توجه داشته باشید که این ادویه را حتما در بسته بندی پلاستیکی یا شیشه ای نگهداری کنید تا کیفیت خود را حفظ کند.

طرز تهیه تاراتور بورانی ترکیه

از آنجاییکه این پول بیبر به ادویه ترکیه ای نیز معروف است، یک دستور غذای ساده اما خوشمزه ترکیه ای را در اینجا می آوریم که در آن از این ادویه استفاده شده است.

مواد لازم برای تاراتور بورانی

2 عدد کدو رنده شده

2 عدد هویج رنده شده

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

3 عدد گردو خرد شده

1 پیمانه ماست خامه ای

2 حبه سیر رنده شده

2 ق. غ ذرت (دلخواه)

نمک، فلفل، پاپریکا، پول بیبر

طرز تهیه:

کدو و هویج رنده شده را با روغن زیتون تفت می دهیم تا نرم و سبک شود. زمانی که خنک شد آن را با ماست، نمک، فلفل، ذرت و سیر مخلوط می کنیم. گردو را با روغن زیتون تفت می دهیم و سپس با پول بیبر و پاپریکا مخلوط می کنیم و روی ماست می ریزیم. نوش جان!

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده