گرانول پیاز پیزارلا پا

"DC7479"

خوشمزه با ظاهری زیبا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,180 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:118,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولگرانول پیاز
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم250 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتزئین غذا
اطلاعات بیشتر

گرانول پیاز پیزارلا پا از ادویه های بسیار پر کاربرد در تهیه غذاست. گرانول پیاز پیزارلا پا از پیازهای با کیفیت و کاملا سالمی تهیه شده که ابتدا کاملا آب آنها کشیده شده، برش خورده و سپس خشک شده اند. شما با استفاده از گرانول پیاز می توانید همان مزه و رایحه پیاز تازه را به غذایتان بدهید بدون آنکه دچار مشکلاتی مانند آبریزش چشم در هنگام خرد کردن پیاز شوید. همچنین از این محصول می توانید برای تزئین روی غذا استفاده کنید.

از گرانول پیاز پیزارلا پا در چه غذاهایی استفاده کنیم؟

این محصول را به راحتی می توانید جایگزین پیاز تازه در اکثر غذاها بکنید. این ادویه بدون ایجاد تغییر در ظاهر غذا، مزه و رایحه ای عالی به آن می بخشد. از ادویه گرانول پیاز می توانید برای طعم دهی به انواع غذاهای گوشتی و مرغ، کباب، کوکو و کتلت استفاده کنید.

فواید گرانول پیاز

پیاز از سبزیجات بسیار مفید و پر کاربرد در آشپزی تمام ملل به حساب می آید. استفاده از پیاز به صورت خام، پخته، یا سرخ شده در انواع غذاها امری متداول است. این ادویه سرشار از ویتامین، مواد معدنی، و آنتی اکسیدان های لازم برای سلامت بدن است. خرد و سرخ کردن پیاز ممکن است امری خوشایند برای برخی از افراد نباشد. از ریزش اشک در هنگام خرد کردن پیاز گرفته تا بوی ناخوشایندی که هنگام خرد کردن و سرخ کردن به دست ها و لباس می نشیند، سبب شده تا گرانول پیاز تبدیل به ادویه ای محبوب شود. شاید برخی فکر کنند که پیاز طی فرآیند خشک شدن، خواص خود را از دست می دهند. اما این فرآیند تنها شامل خشک شدن آب می شود. در واقع تنها چیزی که پیاز در این بین از دست می دهد، آب است. تمام خواص پیاز مانند خاصیت آنتی بیوتیکی، ضد عفونت و ضد التهابی آن به همراه مزه و رایحه عالی آن برای آشپزی، دست نخورده باقی می ماند.

چرا از گرانول پیاز استفاده کنیم؟

چون تفت دادن گوشت با گرانول پیاز و ادویه، سبب قوام گوشت، از بین رفتن بوی نامطبوع، و خوشمزه شدن آن می شود. این محصول ظاهری ورقه ای دارد و استفاده از آن به صورت تزئین روی غذاهایی مانند سوپ و آش، ظاهری زیبا و اشتها آور به آنها می دهد. همچنین استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در وقت می شود و از این رو برای شاغلین بسیار مناسب است. زیرا هم پیاز مورد نیازشان را در اختیار خواهند داشت و لازم نیست زمانی برای خرد کردن آن صرف کنند و هم از ظاهر زیبا، طعم عالی و فواید زیاد آن برای سلامتی بهره مند می شوند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده