پودر آویشن پیزارلا پا 300 گرمی

"DC7477"

خوشمزه و مغذی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر آویشن
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم300 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

پودر آویشن پیزارلا پا 300 گرمی ادویه ای گیاهی با خواص خوراکی و درمانی است. پودر آویشن پیزارلا پا 300 گرمی در انواع غذاها به کار می رود و علاوه بر بوی دلنشین و مزه عالی که دارد، به دلیل داشتن مواد مغذی مانند املاح معدنی و برخی از ویتامین ها، به ارزش غذایی خوراک نیز می افزاید. همچنین از آویشن به صورت دمنوش نیز استفاده می شود.

استفاده از آویشن پیزالا پا در آشپزی

این ادویه در غذاهای مختلفی از گوشت و مرغ گرفته تا برخی خورشت ها و سوپ کاربرد دارد. به ویژه در آشپزی ایتالیایی و در غذاهایی مانند پیتزا و پاستا از آویشن استفاده می شود. آویشن هم به صورت تازه و هم به صورت پودر مصرف می شود. توجه داشته باشید که اگر می خواهید از برگ آویشن استفاده کنید، به دلیل دیر پز بودن آن، باید از ابتدا آن را به قابله اضافه کنید تا به مرور بپزد اما اگر قصد استفاده از پودر آن را دارید، کافیست در بیست دقیقه پایانی پخت غذا این ادویه را اضافه کنید. از این ادویه خوشمزه در غذاهای ایرانی نیز می توانید استفاده کنید. می توانید پودر آویشن را به مایه لوبیا پلو، ماکارونی، و... اضافه کنید.

خواص آویشن

این ادویه گیاهی، دارای خواص ضد باکتریایی و ضد عفونت است و می تواند از التهاب و بیماری های مزمن جلوگیری کند. این گیاه به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. از آویشن برای کاهش حساسیت پوستی، خارش، و آسیب های ناشی از اشعه خورشید استفاده می شود. همچنین این ادویه به دلیل داشتن مواد معدنی، املاح، ویتامین، فیبر، پروتئین، و کربوهیدرات، منبعی عالی جهت تامین مواد مورد نیاز بدن است. البته برخی افراد ممکن است به این ادویه حساسیت داشته باشند که این حساسیت خود را به صورت تنگی نفس نشان می دهند. این افراد باید از مصرف آویشن خودداری کنند.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده