پودر پاپریکا پیزارلا پا 400 گرمی

"DC7473"

خوشمزه و مفید

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,680 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:168,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپاپریکا
برندپیزارلا پا
مدلشیرین
اصالت کالااصل
طبعگرم و خشک
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم400 گرم
قابل استفاده درانواع خوراک
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
طعمتند ملایم
اطلاعات بیشتر

پودر پاپریکا پیزارلا پا 400 گرمی ادویه ای خوشمزه و پر خاصیت است. این فلفل منبعی غنی از ویتامین ها و بتاکاروتن است که مانعی برای پیری پوست می باشد. توجه داشته باشید که منظور از پاپریکای شیرین این نیست که این ادویه مزه ای شیرین دارد یا غذا را شیرین می کند بلکه منظورمان این است که این پاپریکا در قیاس با پاپریکای دودی و تند، تندی کمتری دارد. پاپریکا از فلفل قرمزهای با کیفیت تهیه می شود و سرشار از ویتامین سی است. استفاده از پودر پاپریکا شیرین پیزارلا پا 400 گرمی در آشپزی تمام ملل رایج است و ادویه ای خوراکی و دارویی محسوب می شود. خاستگاه اصلی این ادویه کشورهای مجارستان و اسپانیا می باشد اما مصرف آن در سراسر دنیا رایج است. زیرا علاوه بر مزه تند و رنگ زیبایی که به غذا می دهد، به افزایش جریان خون و کاهش فشار آن کمک می کند.

خواص ادویه پاپریکا پیزارلا پا

طبع این ادویه گرم و خشک است و استفاده از آن در خوراک ها سبب تعدیل مواد غذایی سرد مانند مرغ می شود. افزایش جریان خون معده که منجر به افزایش تولید مخاط آن می شود، از دیواره معده در برابر آسیب اسید معده محافظت می کند. افرادی که مجبور به مصرف روتین قرص آسپرین هستند اگر نیم ساعت پیش از زمان مصرف دارو، مقداری فلفل قرمز را به هر صورت میل کنند از عوارض جانبی این دارو مصون می مانند. مقدار ویتامین سی موجود در فلفل قرمز از مقدار این ویتامین در میوه هایی نظیر پرتقال بسیار بیشتر است و شما با اضافه کردن این چاشنی به غذایتان، ارزش غذایی آن را نیز بالا می برید و تبدیل به منبعی از ویتامین سی می کنید. همچنین فلفل سرشار از آنتی اکسیدان نیز می باشد که نقش مهمی در پیشگیری از بیماری های بدخیم مانند سرطان دارد.

پودر پاپریکا پیزارلا پا از فلفل های مرغوب خشک شده تهیه شده است. این محصول به دلیل طعم ملایم و رنگ زیبایی که دارد، کاملا مناسب استفاده در انواع غذاها مانند مرغ، ماهی، سوپ و سس می باشد.

کاربردهای آشپزی پاپریکا:

  • رنگ دهنده؛ پاپریکا به دلیل رنگ قرمز یا نارنجی عمیق خود، انتخابی عالی برای رنگ دادن به انواع غذا مانند برنج، پاستا، سوپ و سس است.
  • ادویه؛ طعم منحصر به فرد این ادویه، برای طعم دادن به انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و حبوبات کاربرد دارد.
  • مرینیت؛ پودر پاپریکا ماده ای رایج برای مرینیت یا طعم دار کردن انواع گوشت سفید و قرمز قبل از پخت می باشد.
  • چاشنی؛ این ادویه برای مواد غذایی مانند تخم مرغ، سیب زمینی، و سالاد مناسب است.

پاپریکا علاوه بر طعم و رنگ، منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی مانند آ و ث است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت چشم، و محافظت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند. توجه داشته باشید که این ادویه را باید در ظروف در بسته و به دور از نور مستقیم و رطوبت نگهداری کنید تا کیفیت آن همواره حفظ شود.

خرید پاپریکا

خرید ادویه موضوعی ساده است که به راحتی می تواند تبدیل به یک چالش شود. در هر بازاری که خریداران یک جنس زیاد شوند، تعداد افراد و اجناس تقلبی نیز بالا می رود. به همین خاطر همیشه باید خریدتان را از محل و فروشگاه های معتبر انجام بدهید. شناختن محصولی که می خواهید خریداری کنید نیز راهی عالی برای اطمینان از کیفیت آن خواهد بود. برای مثال برای خرید پاپریکا باید بدانید که پاپریکا اصل چه مشخصاتی دارد. رنگ پاپریکا باید طبیعی باشد یعنی اگر با ادویه ای مواجه شدید که رنگ آن به طور اغراق آمیزی قرمز یا نارنجی ست، احتمال زیادی وجود دارد که با محصولی تقلبی و دستکاری شده روبه رو باشید. همچنین پاپریکا اصل رایحه ای قوی و دلپذیر دارد اما ادویه تقلبی یا مانده رایحه ای ضعیف دارد. به جز تقلبی بودن ممکن است در فروشگاهی، ادویه مانده را به جای تازه به شما بفروشند. ادویه جات به دلیل بافت خشکی که دارند به طور معمول دارای تاریخ انقضای طولانی هستند اما به مرور زمان رایحه و رنگ خود را از دست می دهند و استفاده از آنها نتیجه دلخواه را نمی دهد. به همین خاطر همیشه از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. چه فروشگاه های سطح شهر و چه فروشگاه های اینترنتی. دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، یکی از همین فروشگاه های اینترنتی معتبر است که اقدام به عرضه ادویه جات مختلف از برندهای معتبر داخلی و خارجی کرده است. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که داخل سایت قابل مشاهده اند. هر محصول از هر برندی که بخواهید را می توانید در حجم های گوناگون و به صورت خرد یا عمده سفارش بدهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده