زردچوبه پیزارلا پا 500 گرمی

"DC7470"

طبیعی و پر خاصیت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولزردچوبه
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمصارف خوراکی و پزشکی
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

زردچوبه پیزارلا پا 500 گرمی ادویه ای پر کاربرد در آشپزی است. زردچوبه پیزارلا پا 500 گرمی به جز موارد خوراکی، دارای مصارف پزشکی و زیبابی نیز هست.

چرا از زردچوبه پیزارلا پا استفاده کنیم؟

زردچوبه ادویه ای است که برای افزایش رنگ، طعم، رایحه و ارزش غذایی به خوراک اضافه می کنند. زردچوبه از پر مصرف ترین ادویه ها در دنیاست و در کشورهایی مانند هند، به عنوان گیاهی دارویی شناخته می شود. در واقع این ادویه نوعی مکمل غذایی و دارویی محسوب می شود. برای استفاده از گیاه زردچوبه، ریشه های آن را خشک می کنند و سپس به صورت پودر به عنوان ادویه و به شکل قرص به عنوان مکمل های غذایی و دارویی روانه بازار می کنند.

خواص زردچوبه

این ادویه تنها به مزه و رنگ و لعاب غذای شما اضافه نمی کند بلکه ارزش غذایی خوراک را نیز بالا می برد. این ادویه خوش رنگ دارای خواص ضد درد و ضد افسردگی است و علاوه بر این با خاصیت سم زدایی و تصفیه خون، روی سلامت کبد و دستگاه گوارش تاثیر دارد. تسکین درد قاعدگی و کمک به رفع جوش و آکنه و حتی کاهش وزن از دیگر مواردی است که می گوید چرا باید این ادویه را در رژیم غذایی تان بگنجانید. همچنین استفاده از پودر زردچوبه به عنوان ماسک صورت، از راه های داشتن پوستی شاداب است. برای تهیه ماسک زردچوبه، یک قاشق چای خوری از آن را با نصف قاشق چایخوری عسل، دو قاشق غذاخوری آرد گندم و سه قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید. این مخلوط را روی صورت بمالید و پس از بیست دقیقه با آب گرم بشویید. این ماسک روشی مناسب برای رفع جوش و آکنه های خفیف است. مراقب باشید که اگر ماسک را بیش از حد روی صورتتان نگه دارید، منجر به زرد شدن پوست می شود که ممکن است رفع آن چند روزی زمان ببرد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده