پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا

"DC7468"

خوش رنگ و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,180 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:218,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپاریکا
برندپیزارلا پا
مدلدودی
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم400 گرم
قابل استفاده درانواع غذاها
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
طعمتند دودی
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا یک نوع ادویه است که از فلفل قرمز تهیه می شود. پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا از فلفل های قرمزی با کیفیتی درست شده اند که ابتدا با دقت انتخاب شده و سپس با دستگاه های دود دهنده، مزه و رایحه ای دودی و دلپذیر پیدا می کنند. خاستگاه این ادویه، کشور مجارستان است. پاپریکای مجارستان از هشت نوع فلفل مختلف تهیه می شود و جایگاه ویژه ای در آشپزی و فرهنگ این کشور دارد.

پاپریکا در انواع مختلفی تهیه می شود که مطلوب ذائقه های مختلف است. نوع دودی این ادویه برای علاقمندان به طعم و بوی غذاهای دودی فوق العاده است.

تهیه پاپریکا به روش خانگی کاری نسبتا آسان اما زمان بر است. همچنین ممکن است در حین کار به برخی از مواد این ادویه حساسیت نشان بدهید. بهترین کار برای تهیه پاپریکا دودی و در کل هر نوع ادویه ای، تهیه آن از فروشگاه های معتبر است.

موارد مصرف پاپریکا دودی

این ادویه جزو چاشنی هایی است که هم برای مزه عالی آن مورد استفاده قرار می گیرد و هم به خاطر رنگ زیبایی که به غذا می دهد طرفدار دارد. از پودر پاپریکا در غذاهای مختلفی استفاده می شود. برای مثال آن را روی سالاد می ریزند یا با سس سالاد ترکیب می کنند. کباب، سوپ، انواع خورش ها و خوراک ها، غذاهایی هستند که می توانید در تهیه آنها از این ادویه خوشمزه و پر خاصیت بهره ببرید. طبع گرم این چاشنی برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مفید است. اما اگر طبع گرمی دارید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر بثورات جلدی، بالا رفتن فشار خون و افزایش ضربان قلب شود. استفاده معتدل از این ادویه نه تنها ضرری ندارد بلکه باعث فواید زیادی برای بدن است. یعنی با اضافه کردن آن به رژیم غذایی خود نه تنها از رنگ و مزه عالی آن برخوردار می شوید بلکه از فواید زیاد آن نیز بهره خواهید برد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده