گل اورگانو پیزارلا پا

"DC7461"

با مصارف خوراکی و پزشکی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,580 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:258,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولگل اورگانو
برندپیزارلا پا
اصالت کالااصل
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم250 گرم
قابل استفاده درانواع غذا و نوشیدنی
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

گل اورگانو پیزارلا پا بخشی از گیاه اورگانو است که روی ساقه های این گیاه رشد می کند. گل اورگانو پیزارلا پا به شکل خوشه های کوچک و به رنگ های مختلف مانند بنفش و سفید یافت می شوند. شکل ظاهری آنها مانند گل خارا و گیاهان خانواده نعناع است.

موارد مصرف گل اورگانو

گل اورگانو همانطور که از نامش پیداست یک جنبه تزئینی و زیبایی دارد. اما این تنها کاربرد این گیاه نیست، بلکه اورگانو دارای مصارف طبیعی و دارویی نیز هست. این گل ها را معمولا پس از برداشت، به صورت عصاره، روغن یا حتی دمنوش و چای، برای تسکین مشکلات تنفسی و گوارشی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این گل ها به دلیل عطر و مزه مطبوعی که دارند، در برخی از غذاها و نوشیدنی ها مصرف می شوند.

استفاده خوراکی گل اورگانو

از این گیاه برای افزودن مزه و بو به برخی غذاها استفاده می شود. گل های اورگانو برای تزئین سوپ و سالاد بسیار کاربرد دارد و به زیبایی ظاهر آن کمک می کند. همچنین این گل ها برای افزودن بو به دمنوش و چای نیز بسیار مناسب است. همچنین روغن اورگانو نیز دارای مصارف خوراکی و دارویی زیادی است.

روغن اورگانو

روغن اورگانو یک عصاره گیاهی است که از گیاه اورگانو استخراج می شود. این روغن دارای خواص خوراکی و دارویی است و به صورت مکمل غذایی یا درمان بیماری هایی مانند رماتیسم کاربرد دارد. با استفاده از این روغن هم به غذاهایتان عمق و تازگی می بخشید و هم می توانید آن را برای مقابله با عفونت و مشکلات پوستی مصرف کنید. استفاده از روغن اورگانو نوعی روش خانگی برای تسکین مشکلات تنفسی مانند سرفه خشک و نیز مشکلات گوارشی مانند دل درد و نفخ است. توجه داشته باشید که استفاده از اورگانو به هر شکل باید تحت نظر و با مشورت پزشک صورت بگیرد تا در صورت داشتن هر گونه منعی برای استفاده، از آن آگاه شوید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده