گل اورگانو پیزارلا پا

"DC7461"

با مصارف خوراکی و پزشکی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,240 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:224,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولگل اورگانو
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم250 گرم
قابل استفاده درانواع غذا و نوشیدنی
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتزئین روی خوراکی و نوشیدنی
اطلاعات بیشتر

گل اورگانو پیزارلا پا بخشی از گیاه اورگانو است که روی ساقه های این گیاه رشد می کند. گل اورگانو پیزارلا پا به شکل خوشه های کوچک و به رنگ های مختلف مانند بنفش و سفید یافت می شوند. شکل ظاهری آنها مانند گل خارا و گیاهان خانواده نعناع است.

موارد مصرف گل اورگانو

گل اورگانو همانطور که از نامش پیداست یک جنبه تزئینی و زیبایی دارد. اما این تنها کاربرد این گیاه نیست، بلکه اورگانو دارای مصارف طبیعی و دارویی نیز هست. این گل ها را معمولا پس از برداشت، به صورت عصاره، روغن یا حتی دمنوش و چای، برای تسکین مشکلات تنفسی و گوارشی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این گل ها به دلیل عطر و مزه مطبوعی که دارند، در برخی از غذاها و نوشیدنی ها مصرف می شوند.

استفاده خوراکی گل اورگانو

از این گیاه برای افزودن مزه و بو به برخی غذاها استفاده می شود. گل های اورگانو برای تزئین سوپ و سالاد بسیار کاربرد دارد و به زیبایی ظاهر آن کمک می کند. همچنین این گل ها برای افزودن بو به دمنوش و چای نیز بسیار مناسب است. همچنین روغن اورگانو نیز دارای مصارف خوراکی و دارویی زیادی است.

روغن اورگانو

روغن اورگانو یک عصاره گیاهی است که از گیاه اورگانو استخراج می شود. این روغن دارای خواص خوراکی و دارویی است و به صورت مکمل غذایی یا درمان بیماری هایی مانند رماتیسم کاربرد دارد. با استفاده از این روغن هم به غذاهایتان عمق و تازگی می بخشید و هم می توانید آن را برای مقابله با عفونت و مشکلات پوستی مصرف کنید. استفاده از روغن اورگانو نوعی روش خانگی برای تسکین مشکلات تنفسی مانند سرفه خشک و نیز مشکلات گوارشی مانند دل درد و نفخ است. توجه داشته باشید که استفاده از اورگانو به هر شکل باید تحت نظر و با مشورت پزشک صورت بگیرد تا در صورت داشتن هر گونه منعی برای استفاده، از آن آگاه شوید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده