ادویه پیزارلا پا ایتالین چیکن

"DC7435"

مناسب جوجه کباب

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلایتالین چیکن
اصالتاورجینال
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع غذا با گوشت مرغ
نسبت ترکیب25 الی 30 گرم مخلوط با مقداری روغن برای 1کیلو مرغ
اطلاعات بیشتر

ادویه پیزارلا پا ایتالین چیکن از ادویه های خوشمزه و خوشبویی ست که مزه ای عالی به غذای شما می دهد. ادویه ایتالین چیکن پیزارلا پا در واقع همان ادویه ای ست که در ایتالیا برای مزه دار کردن مرغ به آن اضافه می شود. البته گول اسم این چاشنی را نخورید! با اینکه اسمش ادویه مرغ است اما در واقع برای تمام غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا و حتی انواع سوخاری هم کاربرد دارد.

ادویه پیزارلا پا ایتالین چیکن چیست؟

این چاشنی از مخلوط پونه کوهی، ریحان خشک، جعفری خشک، مرزنجوش، آویشن، رزماری خشک، پودر سیر، پودر پیاز و پرک فلفل قرمز تهیه می شود. همانطور که از ترکیبات آن پیداست، نتیجه نهایی استفاده از آن، غذایی خوشمزه، خوشبو و پر خاصیت است. زیرا تک تک ترکیبات به کار رفته در ادویه ایتالیایی دارای فواید زیادی برای سلامت بدن است.

طرز تهیه ایتالین چیکن یا مرغ ایتالیایی

این غذای خوشمزه مانند اکثر غذاهای ایتالیایی از تنها تعداد محدودی مواد غذایی ساده و در دسترس وادویه فراوان تهیه می شود. برای تهیه این غذا به سینه مرغ، گوجه فرنگی نگینی، پیاز خرد شده، ساقه کرفس پنیر پارمیزان نیاز دارید. اما ادویه مورد نیاز این غذا شامل پونه کوهی خشک، ریحان خشک، پودر آویشن، پودر سیر، نمک و فلفل قرمز می شود.

ابتدا پیاز را سرخ کنید و سپس تمام مواد به جز پنیر را با هم مخلوط کنید و اجازه بدهید به مدت هفت ساعت بپزد. پنیر را هنگام سرو غذا به آن اضافه کنید. همانطور که مشاهده کردید ادویه های مورد نیاز این غذا همان ادویه های موجود در ادویه ایتالین چیکن پیزارلا پا می باشد. یعنی شما می توانید به جای اندازه گیری جداگانه و تهیه جدا جدای هر کدام از این مواد، تنها از ادویه پیزارلا پا برای تهیه غذایتان استفاده کنید.

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید ادویه پیزارلا پا ایتالین چیکن

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده