ادویه پیزارلا پا شاورما

"DC7431"

ترکیبی مناسب ذائقه ایرانی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه گوشت و مرغ
برندپیزارلا پا
مدلشاورما
رایحهدارد
طبعگرم
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایران
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درمزه دار کردن گوشت و مرغ
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

ادویه پیزارلا پا شاورما کمک می کند بتوانید این غذای خوشمزه را با طعم اصیل خودش تهیه کنید. ادویه شاورما نوعی ادویه ترکیبی ست که سوای این غذای لبنانی برای سایر غذاها و خوراک هایی که با گوشت مرغ تهیه می شوند نیز کاربرد دارد.

شاورما چیست؟

شاورما نوعی غذای لبنانی است که در آن گوشت را ابتدا مزه دار کرده و سپس به صورت عمودی و روی چرخ کباب یا دسته چوبی می پزند. این شیوه پخت باعث می شود چربی گوشت به آرامی آب شده و با گوشت ترکیب شود. این غذا معمولا به صورت ساندویچ سرو می شود و نان به کار رفته در آن، نان پیتا ست. این غذا را معمولا با ترکیباتی مانند گوجه فرنگی، خیارشور، جعفری، نعنا تزئین و به همراه سس ماست یا هوموس سرو می کنند.

ادویه شاورما چیست؟

در کنار روش پخت منحصر به فرد گوشت در این غذا، ادویه به کار رفته برای مزه دار کردن گوشت، نکته کلیدی برای طعم آن محسوب می شود. این ادویه ترکیبی از پودر زیره سبز، دارچین، فلفل سیاه، پودر سیر، پودر زنجبیل و سایر طعم دهنده های مجاز است. البته در برخی کشورها مطابق با ذائقه افراد، تغییراتی در ترکیبات آن ایجاد می کنند. همانطور که از ترکیبات این ادویه متوجه شدید، این محصول تنها یک طعم دهنده معمولی نیست. بلکه ترکیبات به کار رفته در آن، دارای خواصی بی نظیر برای بدن ما می باشد. برای مثال سه نوع فلفل در این محصول به کار رفته است. فلفل علاوه بر تند و خوشمزه کردن غذا، متابولیسم را افزایش می دهد، به بهبود گوارش کمک می کند، خاصیت ضد التهاب و ضد درد دارد. و دوباره اینکه مزه ای عالی و تند به غذا می دهد.

طرز تهیه ساندویچ شاورما

گوشت شاورما هر گوشتی اعم از گوسفند، گوساله، مرغ و حتی بز می تواند می باشد. گوشت را ابتدا با ادویه شاورما و آبلیمو، ماست و روغن زیتون ترکیب کنید و سپس گوشت را به طور کامل در این مخلوط بخوابانید و بگذارید هشت ساعت درون یخچال استراحت کند. پس از آن گوشت را به مدت چهل و پنج دقیقه درون قابله بپزید. در حین پخت، چربی گوشت شروع به آب شدن می کند و با گوشت ترکیب می شود که باعث می شود مزه بهتری پیدا کند. پس از پخت کامل گوشت، آن را به صورت ورقه ای برش بزنید و به همراه خیارشور، پیاز، جعفری تازه و گوجه فرنگی دورن نان پیتا بپیچید. همچنین می توانید به ساندویچ تان سس شاورما نیز اضافه کنید. برای تهیه این سس باید یک پیمانه ارده، یک چهارم پیمانه آبلیمو، دو قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری سیر خرد شده را با هم مخلوط کرده و به گوشت پخته شده تان اضافه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده