ادویه مرغ پیزارلا پا مکزیکی تند

"DC7430"

مزه تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه مرغ
برندپیزارلا پا
مدلمکزیکی تند
اصالتاورجینال
رایحهتند
طبعتند
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایران
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
تاریخ مصرفحداقل 1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمزه دار کردن مرغ
طعمتند
نسبت ترکیب25 الی 30 گرم مخلوط با مقداری روغن برای 1کیلو مرغ
اطلاعات بیشتر

ادویه مرغ پیزارلا پا مکزیکی تند یا تاکو از ادویه های مشهور دنیاست که مزه ای فوق العاده به غذاهای مختلف می دهد. ادویه مرغ مکزیکی تند پیزارلا پا از رایج ترین ادویه های بین المللی محسوب می شود که علاوه بر غذاهای اسپانیایی و مکزیکی در غذاهای سایر کشورها نیز به کار می رود.

ادویه مرغ مکزیکی چیست؟

این ادویه ترکیبی از مواد تند و خوشبو مانند پودر سیر، پودر پیاز، پودر پونه کوهی، پودر زیره، پاپریکا، فلفل قرمز، نمک و فلفل سیاه است. این مواد پس از ترکیب با هم، روی شعله ملایم اندکی تفت داده می شوند و سپس به صورت بسته بندی درمی آیند.

تهیه تاکوی مرغ با استفاده از ادویه مرغ پیزارلا پا مکزیکی تند

نان لواش یا پیتا را به مدت پنج دقیقه درون فر با دمای 180 درجه قرار بدهید. در این فاصله پنیر خامه ای را با ادویه تاکو مخلوط کنید و سپس سینه مرغ پخته شده را به آن اضافه کنید و کاملا هم بزنید. مواد را درون نان ها بریزید و به صورت لقمه دربیاورید. نوش جان.

از ادویه مرغ مکزیکی در چه غذاهایی استفاده می شود؟

درست است که این ادویه را با نام ادویه مرغ می شناسیم اما به این معنی نیست که تنها برای غذاهایی کاربرد دارد که با گوشت مرغ تهیه می شوند. برای مثال سالاد تاکو از غذاهای پر طرفداری ست که این ادویه نقشی اساسی در دستور تهیه آن دارد. برای تهیه این سالاد در ابتدا باید گوشت گوساله را با این ادویه تفت بدهید و بعد از پخت کامل آن را به ترکیب کاهو، پیاز، گوجه و ذرت اضافه کنید. برای تهیه سس این سالاد نیز ابتدا چیپس تردیلا را خرد کرده و سپس با خامه ترش، آبلیمو و ادویه مرغ مکزیکی تند مخلوط کنید. استفاده از این ادویه برای مزه دار کردن گوشت و مرغ جهت باربیکیو نیز کاملا متداول است. برای تهیه انواع کباب و جوجه با این دستور باید ابتدا گوشت یا مرغ را تکه تکه کنید و سپس در مواد دلخواه مانند پیاز، ماست و ادویه مرغ مکزیکی بخوابانید و اجازه بدهید که دو ساعت در یخچال مواد استراحت کنند. سپس تنها کار باقیمانده تهیه کباب و جوجه به روش باربیکیو یا با استفاده از سیخ های چوبی ست. به طور کلی از این ادویه محبوب می توانید در تمام غذاهای گوشتی و دریایی استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده