قهوه جاکوبز سلکشن نمایش بزرگتر

قهوه جاکوبز سلکشن

"DC7341"

با طعم عربی تلخ و شیرین

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,590 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:259,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر قهوه
برندجاکوبز jacobs
مدلسلکشن
کشور مبدا برندآلمان
کشور سازندهآلمان
حجم500 گرم
قابل استفاده درمنزل، کافی شاپ
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۸۷۱۱۰۰۰۸۹۱۵۶۸
رستمدیوم
طعمتلخ
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

قهوه جاکوبزسلکشن محصولی خوشمزه از کمپانی مشهور جاکوبز است. پودر قهوه جاکوبز سلکشن ترکیبی دوست داشتنی از عربیکا و ربوستاست و طعمی ملایم و رایحه ای قوی دارد. رست این قهوه مدیوم است و از بهترین دانه های سبز قهوه گرفته شده است. از این پودر قهوه می توانید علاوه بر تهیه نوشیدنی قهوه در انواع دسرها و خوراکی ها با طعم قهوه استفاده کنید. پودر فیلتر شده قهوه جاکوبز بافتی ابریشمی دارد و به راحتی حل شده و طعم و رایحه خود را آزاد می کند. همانطور که مطلع هستید کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه جاکوبز سلکشن

نوشیدن قهوه دارای فواید زیاد و اثبات شده ای برای بدن و روان است. اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه جاکوبز شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت کرده و در آنجا انتقال دهنده عصبی آدنوزین را مسدود می کند. که مسدود شدن آن برابر است با افزایش انتقال دهنده های عصبی دیگر مانند نور اپی نفرین و دوپامین و در نتیجه روز خود را با انرژی و نشاط بیشتری آغاز خواهید کرد. پژوهش ها نشان داده اند احتمال خودکشی در زنانی که به طور منظم قهوه می نوشند تا 20 درصد کاهش می یابد. همچنین قهوه می تواند از زوال عقل یا آلزایمر و پارکینسون جلوگیری کند. از بدن درد بعد از ورزش یا فعالیت شدید بدنی رنج می برید؟ مصرف قهوه پیش از شروع فعالیت و ورزش نه تنها به شما انرژی بیشتری می دهد، بلکه پس از آن نیز از شما مراقبت می کند. دو فنجان قهوه بنوشید و شاهد اثر معجزه آسای آن در برطرف کردن درد عضلات باشید. پژوهش ها روی افرادی که پس از ورزش شدید قهوه می نوشند نشان داده اند که نوشیدن دو فنجان قهوه دمی پس از ورزش و فعالیت شدید بدنی، درد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. برای تهیه نوشیدنی قهوه با این محصول می توانید از انواع قهوه ساز استفاده کنید که این مورد نیز دیگر نکته مثبت در رابطه با این محصول است. پژوهش های زیادی نشان داده اند که قهوه، حافظه، حالت، سرعت واکنش، هوشیاری و عملکرد شناختی عمومی را افزایش می دهد. بنابراین قهوه علاوه بر افزایش سطح انرژی، به نوعی باعث بالا رفتن میزان هوش نیز می شود.

خرید قهوه جاکوبز سلکشن

برای خرید بسته 500 گرمی این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات