قهوه لاوازا اسپرسو این بلو نمایش بزرگتر

قهوه لاوازا اسپرسو این بلو

"DC7339"

طعم ملایم

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,520 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:252,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر قهوه
برندلاوازا lavazza
مدلاسپرسو این بلو
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
حجم250 گرم
قابل استفاده درمنزل، محل کار، کافی شاپ
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۸۰۰۰۰۷۰۰۳۳۰۵۴
رستمدیوم
اطلاعات بیشتر

قهوه لاوازا اسپرسو این بلو محصولی خوشمزه با رایحه ای قوی از برند محبوب لاوازا است. قهوه لاوازا اسپرسو این بلو صد درصد عربیکاست و دانه های قهوه آن از بهترین مزارع برزیل و دیگر بخش های آمریکای جنوبی برداشت شده است. رست این قهوه دارک و نت آن تقویت شده است. به طور کلی در قهوه اسپرسو میزان کافئین بالاست و قهوه اسپرسو این بلو لاوازا نیز از این قاعده استثنا نیست. مطلع هستید که کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه لاوازا اسپرسو این بلو

در مورد تاثیر مثبت قهوه روی اعصاب و روان زیاد شنیده اید. اما آیا می دانستید مصرف منظم قهوه برای سلامت جسمی نیز مفید است؟ برخی افراد بیان می کنند که پس از مصرف قهوه ضربان قلب شان بالا می رود و به هیمن خاطر از نوشیدن این نوشیدنی خوشمزه و پر خاصیت ابا دارند. اما خوب است بدانید که قهوه می تواند به سلامت قلب شما کمک کند. اما چطور؟ مگر مصرف کافئین فشار خون را افزایش نمی دهد؟ پژوهش ها نشان داده اند زنانی که قهوه می نوشند تا 20 درصد خطر کمتری نسبت به بروز سکته قلبی را نشان داده اند. مورد بعدی که باعث می شود نوشیدن قهوه برای سلامتی بدن مفید باشد در این واقعیت نهفته که قهوه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد در بدن که یکی از عوامل ابتلا به سرطان هستند مبارزه می کنند. جالب است بدانید که قهوه حاوی کافئین و قهوه بدون کافئین به یک اندازه آنتی اکسیدان دارند. میزان آنتی اکسیدان قهوه از آنتی اکسیدان موجود در میوه ها و سبزیجات بیشتر است. قوی ترین نوع آنتی اکسیدان، کلروژنیک اسید است. بررسی ها نشان داده اند که نوشیدن منظم قهوه می تواند از تخریب شبکیه چشم جلوگیری کند. مشکلی که میلیون ها نفر را در جهان آزار می دهد. غیر از این موارد اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه لاوازا شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت می کند. افزایش سطح دوپامین می تواند کمک زیادی کند تا روز بسیار بهتر و با انرژی تری را آغاز کنید.

خرید قهوه لاوازا اسپرسو این بلو

برای خرید این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات