قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 250 گرم نمایش بزرگتر

دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 250 گرم

"DC7338"

خوشمزه و خوش رایحه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,950 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:195,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر قهوه
برندلاوازا lavazza
مدلکوالیتا اورو طلایی
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
حجم250 گرم
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۵۶۲۳۳۷۵۸۸۹
رستمدیوم
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 250 گرم محصولی خوشمزه با رایحه ای قوی از برند محبوب لاوازا است. این دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی از شش قهوه عربیکای مختلف و با کیفیت انتخاب می شوند تا آروما و طعم منحصر به فرد آن حفظ شود. این قهوه صد درصد عربیکاست و طعمی غنی و میوه ای با آرومای میوه ای و گلی دارد. فرمول منحصر به فرد این قهوه از سال 1956 تا به امروز نسل به نسل منتقل شده و از محبوب ترین قهوه های این برند خوشنام ایتالیایی است. رست این قهوه مدیوم و نت آن میوه ای است. گیرایی درجه پنج دارد و نوشیدن یک فنجان از آن سبب می شود حسی منحصر به فرد از سبک زندگی ایتالیایی را تجربه کنید. مطلع هستید که کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی

در مورد تاثیر مثبت قهوه روی اعصاب و روان زیاد شنیده اید. اما آیا می دانستید مصرف منظم قهوه برای سلامت جسمی نیز مفید است؟ دیابت نوع دو، بیماری به شدت خطرناک و متاسفانه شایع در دنیای امروزی است که زندگی حداقل سیصد میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده. بدن افراد مبتلا قادر به تولید انسولین یا مقاومت انسولین نیست و در نتیجه میزان قند خون شان بالا می رود. خوشبختانه پژوهش ها نشان داده اند که مصرف منظم قهوه می تواند 23 تا 50 درصد احتمال ابتلا به دیابت نوع دو را کاهش بدهد. حتی برخی از بررسی ها این میزان را 67 درصد اعلام کرده اند. قهوه می تواند مانند سلاحی در برابر دیابت نوع دو عمل کند. در واقع مرور بررسی های انجام شده نشان می دهد شما با مصرف هر فنجان قهوه، احتمال ابتلا به دیابت نوع دو خود را به میزان 7 درصد کاهش می دهید. یکی از پزشکان دست اندرکار این پژوهش نوشت که رابطه معکوسی میان مصرف قهوه و دیابت نوع دو وجود دارد. قهوه با افزایش سطح پلاسما، می تواند مانع از توسعه دیابت شود. غیر از این موارد اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه لاوازا شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت می کند. افزایش سطح دوپامین می تواند کمک زیادی کند تا روز بسیار بهتر و با انرژی تری را آغاز کنید.

خرید دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 250 گرم

برای خرید این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات