قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی قوطی 250 گرم نمایش بزرگتر

قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی قوطی 250 گرم

"DC7334"

دارای نت های میوه ای

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,520 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:252,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر قهوه
برندلاوازا lavazza
مدلکوالیتا اورو مشکی
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
حجم250 گرم
قابل استفاده درمنزل، محل کار،کافی شاپ
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۶۳۵۴۶۴۱۵۱۲۱۲
رستدارک
ملاحظاتبسته بندی قوطی
اطلاعات بیشتر

قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی قوطی 250 گرم محصولی خوشمزه با رایحه ای قوی از برند محبوب لاوازا است. دانه های قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی از شش دانه عربیکای مختلف و با کیفیت انتخاب می شوند تا آروما و طعم منحصر به فرد آن حفظ شود. این قهوه صد درصد عربیکاست و طعمی غنی و میوه ای با آرومای میوه ای و گلی دارد. بافت مخملی این قهوه باعث می شود تا علاوه بر نوشیدنی از آن بتوانید در تهیه انواع دسر با طعم قهوه استفاده کنید. رست این قهوه مدیوم و نت آن میوه ای است. تلخی نسبتا زیاد و گیرایی درجه هفت دارد. مطلع هستید که کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی قوطی

حتما شنیدید که قهوه می تواند با افسردگی مبارزه کند. خب این موضوع کاملا حقیقت دارد. چون کافئین موجود در قهوه می توند سطح دوپامین در جریان خون را افزایش دهد. دوپامین نوعی انتقال دهنده عصبی است که مسئول حرکت، حافظه و شناخت است. این انتقال دهنده عصبی به احساس لذت نیز مربوط می شود و در واقع از این طریق است که به رفع افسردگی کمک می کند. در پژوهشی که توسط دانشگاه هاوارد صورت گرفت، نتایج نشان دادند میزان افسردگی در زنانی که به صورت منظم قهوه مصرف می کنند، 20 درصد کمتر است. همچنین مطالعات نشان دادن که احتمال خودکشی در افراد قهوه خور در حدود 53 درصد کمتر از افرادی است که علاقه ای به این نوشیدنی ندارند. البته در نظر داشته باشید که افسردگی یک بیماری کاملا جدی است و تنها در موارد خفیف باید به قهوه تکیه کرد و در موارد متوسط تا شدید حتما باید به متخصص مراجعه کرد. اما به هر حال اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه لاوازا شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت می کند. افزایش سطح دوپامین می تواند کمک زیادی کند تا روز بسیار بهتر و با انرژی تری را آغاز کنید. پژوهش های زیادی نشان داده اند که قهوه، حافظه، حالت، سرعت واکنش، هوشیاری و عملکرد شناختی عمومی را افزایش می دهد. بنابراین قهوه علاوه بر افزایش سطح انرژی، به نوعی باعث بالا رفتن میزان هوش نیز می شود.

خرید قهوه لاوازا کوالیتا اورو مشکی قوطی

برای خرید قوطی 250 گرمی این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات