قهوه لاوازا روسا قوطی 250 گرم نمایش بزرگتر

قهوه لاوازا روسا قوطی 250 گرم

"DC7333"

رست مدیوم

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,520 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:252,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولپودر قهوه
برندلاوازا lavazza
مدلروسا
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
حجم250 گرم
قابل استفاده درمنزل، محل کار، کافی شاپ
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۸۰۰۰۰۷۰۰۳۵۹۳۵
مناسب برایانواع قهوه ساز
رستمدیوم
ملاحظاتبسته بندی قوطی
اطلاعات بیشتر

قهوه لاوازا روسا قوطی 250 گرم محصولی خوشمزه با رایحه ای قوی از برند محبوب لاوازا است. دانه های قهوه لاوازا روسا با دقتی بالا انتخاب می شوند تا آروما و طعم منحصر به فرد آن حفظ شود. ترکیبی دلپذیر از روبوستا و عربیکا که هم به صورت خالص و هم در ترکیب با شیر طعمی عالی دارد. رایحه دلنشین و خاص این قهوه که ترکیبی متعادل از میوه خشک و شکلات است، هوش از سر هر کسی می برد. رست این قهوه مدیوم و نت آن شکلاتی است. تلخی متوسط و گیرایی درجه پنج دارد. چون این محصول صد درصد عربیکاست نسبت به اسپرسوی ربوستا تلخی و کافئین کمتری دارد. به این دلیل که اغلب افراد ترجیح می دهند این قهوه را به صورت شیر قهوه بنوشند، میزان کافئین آن نسبت به نوشیدنی هایی مانند اسپرسو یا فرانسه کمتر است. مطلع هستید که کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه لاوازا روسا قوطی

آلزایمر و پارکینسون دو تا از بیماری های آزاردهنده ای هستند که معمولا در سنین بالا افراد را درگیر می کنند. البته موارد نادری هم از ابتلا به این بیماری ها در سنین جوانی گزارش شده است. آلزایمر یا زوال عقل که شایع ترین بیماری اعصاب است، یک بیماری برگشت ناپذیر است که فرد مبتلا به تدریج مهارت های خود را از دست می دهد. متاسفانه هنوز درمانی برای آلزایمر پیدا نشده است اما می توان اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد. پژوهش ها نشان داده اند که مصرف منظم قهوه می تواند تا 65 درصد احتمال ابتلا به زوال عقل را کاهش بدهد. همچنین پژوهشات در رابطه با تاثیر قهوه روی سلامت مغز نشان داده اند که شانس ابتلا به پارکینسون که پس از آلزایمر شایع ترین بیماری اعصاب است نیز در حدود 32 تا 60 درصد با مصرف منظم قهوه کاهش پیدا می کند. اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه لاوازا شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت می کند. پژوهش های زیادی نشان داده اند که قهوه، حافظه، حالت، سرعت واکنش، هوشیاری و عملکرد شناختی عمومی را افزایش می دهد. بنابراین قهوه علاوه بر افزایش سطح انرژی، به نوعی باعث بالا رفتن میزان هوش نیز می شود.

خرید قهوه لاوازا اسپرسو کلاب قوطی

برای خرید قوطی 250 گرمی این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات