نوشیدنی نسکافه قهوه کوپی نمایش بزرگتر

آیس کافی بلک رست نسکافه

"DC7281"

کم چرب و انرژی زا

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 395 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:39,500 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولشیر قهوه
برندنسکافه nescafe
مدلآروما
رایحهدارد
کشور مبدا برندسوییس
کشور سازندهاندونزی
حجم240 میل
قابل استفاده درمنزل، محل کار و کافی شاپ
تاریخ مصرفشش ماه
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
اطلاعات بیشتر

آیس کافی بلک رست نسکافه یکی دیگر از نوشیدنی های قوطی ای کمپانی نستله است. این محصول نوعی نوشیدنی خنک تابستانی است که با قهوه سنگین و غلیظ تهیه می شود و محصولی عالی جهت برطرف کردن خستگی و کسب انرژی است. آیس کافی نسکافه از قهوه با یخ، شیر کم چرب و شکر تهیه شده و برای صبحانه، میان وعده، نوشیدن قبل، حین و بعد از ورزش، بعد از ساعت کاری یا آموزشی کاملا مناسب است. اگر فرصت کافی برای صرف صبحانه ندارید می توانید یک قوطی آیس کافی بلک رست نسکافه را در مسیر رفتن به محل کارتان میل کنید یا برای میان وعده ساعت ده صبح یا عصرانه نیز می توانید یک قوطی از این نوشیدنی خوشمزه را به تنهایی یا همراه با قطعه ای کیک یا بیسکویت نوش جان کنید. قابلیت صرف این نوشیدنی به صورت سرد باعث می شود شما به راحتی در هر زمان و مکانی به کافئین مورد نیاز بدنتان دست پیدا کنید. کافئین از پر مصرف ترین مواد خوراکی است که تقریبا نود درصد مردم هر روز آن را مصرف می کنند. این ماده علاوه بر خوراکی ها و نوشیدنی ها در بسیاری از داروها نیز وجود دارد.

فواید نوشیدن آیس کافی بلک رست

این نوشیدنی از قهوه غلیظ و سنگین تهیه شده و این موضوع باعث شده تا میزان کافئین آن نیز بالا باشد. کافئین علاوه بر انرژی زا بودن، حافظه را تقویت می کند. مصرف آن به همراه کربوهیدارت باعث افزایش سرعت تراکم گلیکوژن در عضلات را افزایش می دهد. کافئین همچنین از ایجاد آب مروارید جلوگیری می کند. مصرف آیس کافی پیش از ورزش هم انرژی شما را زیاد می کند و هم باعث افزایش متابولیسم می شود. طبق پژوهش های انجام شده مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین بر روان انسان نیز اثرات مثبتی دارد. از آن جمله می توانیم به کاهش افکار خودکشی در افراد مبتلا به افسردگی و افزایش میل جنسی در مردن اشاره کنیم.

نگهداری آیس کافی نسکافه بلک رست

توجه داشته باشید که این محصول حاوی شیر است و شیر ماده ای فساد پذیر. بنابراین این محصول را باید در یخچال نگهداری کنید. اگر قوطی را از یخچال خارج کردید باید ظرف یک الی دو ساعت آن را مصرف کنید و گرنه احتمال فساد و ایجاد مسمومیت غذایی وجود دارد. البته این محصول خود حاوی یخ است که این موضوع باعث می شود بتوانید تا سه الی چهار ساعت هم پس از خارج کردن نوشیدنی از یخچال آن را بنوشید اما بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید. به صورت کلی منع خاصی برای مصرف این نوشیدنی دلپذیر وجود ندارد اما مانند سایر مواد خوراکی بهتر است در مصرف آن زیاده روی نشود. هر قوطی از این محصول حاوی 240 میل شیر قهوه است و نوشیدن یک الی دو عدد از آن در روز کافیست.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات