نوشیدنی نسکافه قهوه اورجینال نمایش بزرگتر

شیر قهوه نسکافه

"DC7278"

کم چرب و خوشمزه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 395 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:39,500 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولشیر قهوه
برندنسکافه nescafe
مدلاورجینال
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندسوییس
کشور سازندهمالزی
حجم240 میل
تاریخ مصرفشش ماه
مناسب برایسرد نوشیدن
ملاحظاتکم چرب
اطلاعات بیشتر

شیر قهوه نسکافه اورجینال محصولی جدید از کمپانی نستله است. این نوشیدنی سرد که البته در صورت تمایل می توانید آن را گرم و سپس مصرف کنید، از ترکیب قهوه و شیر کم چرب تهیه شده و محصولی عالی جهت برطرف کردن خستگی و کسب انرژی است. شیر قهوه نسکافه برای صبحانه، نوشیدن قبل، حین و بعد از ورزش، بعد از ساعت کاری یا آموزشی می تواند به شما انرژی بدهد. اگر فرصت کافی برای صرف صبحانه ندارید می توانید یک قوطی شیر قهوه اورجینال نسکافه را در مسیر رفتن به محل کارتان میل کنید یا برای میان وعده ساعت ده صبح یا عصرانه نیز می توانید یک قوطی از این نوشیدنی خوشمزه را به تنهایی یا همراه با قطعه ای کیک یا بیسکویت نوش جان کنید. قابلیت صرف این نوشیدنی به صورت سرد باعث می شود شما به راحتی در هر زمان و مکانی به کافئین مورد نیاز بدنتان دست پیدا کنید. و امکان گرم کردن آن پیش از مصرف، محبوبیت ان را بالا برده است. کافئین از پر مصرف ترین مواد خوراکی است که تقریبا نود درصد مردم هر روز آن را مصرف می کنند. این ماده علاوه بر خوراکی ها و نوشیدنی ها در بسیاری از داروها نیز وجود دارد.

فواید نوشیدن شیر قهوه

همان طور که اشاره کردیم این محصول حاوی کافئین است. کافئین علاوه بر انرژی زا بودن، حافظه را تقویت می کند. مصرف آن به همراه کربوهیدارت باعث افزایش سرعت تراکم گلیکوژن در عضلات را افزایش می دهد. مصرف شیر قهوه پیش از ورزش هم انرژی شما را زیاد می کند و هم باعث افزایش متابولیسم می شود. طبق پژوهش های انجام شده مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین از اسپاسم پلک و ایجاد آب مروارید جلوگیری می کند، درجه کبد چرب را کاهش می دهد و احتمال ابتلا به هپاتیت سی را کاهش می دهد. به غیر از آن کافئین بر روان انسان نیز اثرات مثبتی دارد. از آن جمله می توانیم به کاهش افکار خودکشی در افراد مبتلا به افسردگی و افزایش میل جنسی در مردن اشاره کنیم.

نگهداری شیر قهوه نسکافه اورجینال

توجه داشته باشید که این محصول حاوی شیر است و شیر ماده ای فساد پذیر. بنابراین این محصول را باید در یخچال نگهداری کنید. اگر قوطی شیر قهوه را از یخچال خارج کردید باید ظرف یک الی دو ساعت آن را مصرف کنید و گرنه احتمال فساد و ایجاد مسمومیت غذایی وجود دارد. در صورت تمایل به گرم مصرف کردن این نوشیدنی کافیست در همان زمان مصرف محتویات قوطی را درون لیوان ریخته و در ماکروفر گرم کنید یا آن را درون ظرف روی گاز گرم کنید. هرگز قوطی را به طور مستقیم روی حرارت یا درون ماکروفر قرار ندهید. از این محصول در تهیه دسرهایی که بر پایه شیر قهوه هستند نیز می توانید استفاده کنید. به صورت کلی منع خاصی برای مصرف این نوشیدنی دلپذیر وجود ندارد اما مانند سایر مواد خوراکی بهتر است در مصرف آن زیاده روی نشود. هر قوطی از این محصول حاوی 240 میل شیر قهوه است و نوشیدن یک الی دو عدد از آن در روز کافیست.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات