ادویه میکس تندوری پیزارلا پا

"DC7232"

مناسب کباب و جوجه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,560 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:156,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه تندوری
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمیکس
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درتهیه غذاهای هندی
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایکباب و جوجه
اطلاعات بیشتر

ادویه میکس تندوری پیزارلا پا ترکیبی از ادویه هایی است که عطر و مزه ای تند و منحصر به فرد دارد. اصالت این ادویه به کشور هندوستان بر می گردد اما در کشورهایی مانند ایران و افغانستان نیز کاملا شناخته شده بود. این ادویه به ویژه در تهیه خوراک های گوشتی کاربرد دارد. زیرا هم بوی نامطبوع گوشت و مرغ را از بین می برد و هم مزه ای عالی به آن می دهد.

ادویه تندوری از چه ادویه هایی تشکیل شده است

پاپریکا، زنجفیل، پودر سیر، آویشن، زردچوبه، فلفل چیلی، فلفل قرمز، خردل، زیره سبز، زیره سیاه، و نمک از مواد تشکیل دهنده این ادویه هندی هستند. همانطور که مشاهده می کنید تک تک اجزای این چاشنی، ادویه هایی خوش رایحه و خوش مزه هستند که طعمی عالی به غذاهای شما می دهند. به ویژه غذاهایی مانند مرغ و جوجه کباب.

کاربردهای ادویه میکس تندوری پیزارلا پا

از این ادویه در درجه اول برای از بین بردن بوی نامطبوع گوشت به ویژه گوشت طیور استفاده می شود. برای مثال گوشت بوقلمون علی رغم خواص بی نظیری که برای انسان دارد، دارای بوی نامطبوعی است که به سختی از بین می رود و به همین خاطر افراد زیادی از خوردن آن امتناع می کنند. استفاده از ادویه تندوری برای تهیه جوجه کباب از دیگر کاربردهای رایج این چاشنی است. به حدی که برخی افراد آن را با نام ادویه جوجه کبابی می شناسند. مرغ تندوری از غذاهای معروف هندی است که با این ادویه تهیه می شود. برای تهیه این غذای خوشمزه، مرغ را به طور کامل آغشته با ترکیبی از ادویه تندوری و ماست می کنند و سپس مرغ را در تنوری داغ می پزند. این ادویه، رنگی دلنشین و صورتی به مرغ می دهد و مزه آن را نیز عالی می کند. میگو، ماهی، گوشت گریل از دیگر غذاهایی است که در تهیه آنها می توانید ادویه تندوری به کار ببرید.

طرز تهیه مرغ تندوری هندی

این غذای خوشمزه به دلیل مزه تند و لذیذ و نیز رنگ قرمز جذابی که دارد، مورد علاقه افراد زیادی در سراسر دنیاست. طرز تهیه این غذا بسیار سادست. برای تهیه آن به مرغ، ادویه تندوری، ماست چکیده سفت، روغن مایع و آب لیمو ترش نیاز دارید.

ابتدا ادویه تندوری را با ماست، روغن مایع و آب لیمو ترش مخلوط کنید به طوری که ترکیبی کاملا یکدست حاصل شود. سپس این مخلوط را روی مرغ بریزید به طوری که همه جای آن را پوشش بدهد. بهتر است روی مرغ با چنگال شیارهایی ایجاد کنید تا ترکیب به خورد مرغ برود.  روی مرغ را بپوشانید. بهتر است بگذارید شب تا صبح مرغ ها استراحت کنند. برای پخت ابتدا فر را روی دمای 180 درجه تنظیم کنید. نصف فنجان آبجوش را در ظرف فر بریزید و سپس مرغ ها را درون ظرف پخت فر قرار بدهید. پس از یک ساعت مرغ شما پخته. حالا باید گریل را روشن کنید تا روی مرغ ها طلایی و ترد شود. نوش جان.

خواص ادویه میکس تندوری

این ادویه خوش مزه و خوش عطر خواص زیادی نیز برای بدن. از آن جمله وجود فیبر به دلیل وجود هل و فلفل سیاه؛ مواد معدنی مانند مس و منگنز به دلیل وجود زنجفیل و هل؛ ویتامین آ بسیار به دلیل وجود فلفل کاین؛ و ویتامین ث به دلیل وجود میخک و هل در این ادویه است. از مزایای دیگر این ادویه خوشمزه هندی می توانیم به کمک به کاهش وزن، رفع یبوست، و جلوگیری از ابتلا به سرطان اشاره کنیم.

کمک به کاهش وزن: استفاده از این ادویه در غذا سبب می شود تا زودتر احساس سیری کنید و در نتیجه غذای کمتری میل کنید.

رفع یبوست: فیبر موجود در ترکیبات این ادویه زیاد است و وصرف فیبر یکی از روش های اصلی برای برطرف کردن یبوست است. زیرا یبب عبور آسان تر مواد زائد در روده و خروج آنها از بدن می شود.

جلوگیری از ابتلا به سرطان: فلفل قرمز و پاپریکا از اجزای اصلی این چاشنی هندی هستند. کپسایسین یک ماده شیمیایی موجود در فلفل است که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی را دارد. تحقیقات نشان داده است که کپسایسین در سرطان های پروستات و سینه می تواند باعث مرگ سلول های سرطانی شود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده