سس ورچستر فرنچز نمایش بزرگتر

سس ورچستر فرنچز

"DC5779"

 french's Worcestershire sauce

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,920 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:192,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • سس ورچستر
  • برند: فرنچز french's
  • حجم: 443 میل
  • غلیظ
  • با صرفه
  • مناسب انواع غذا
  • بدون رنگ افزوده
  • محصول کشور آمریکا
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
اطلاعات بیشتر

سس ورچستر فرنچز محصولیست بسیار منحصر بفرد و فوق العاده خوش مزه از برند بسیار بسیار معروف و البته فوق العاده با کیفیت فرنچز که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه میکند. این برند محصولات خود را در کارخانه ای با ماشین آلات و فرمولاسیون فوق العاده پیشرفته تولید میکند. رعایت پروتکل های بهداشتی در تولید محصولات غذایی فرنچز حرف اول را میزند. سس ورچستر فرنچز یک سس انگلیسی الاصل میباشد که سالهاست در تمام دنیا شناخته شده است. این سس بر پایه سرکه میباشد و فوق العاده طعم لذیذ و خوبی به گوشت میدهد. شما میتوانید برای سرو غذاهای گوشتی مختلف و یا سالاد های گوناگون از این سس به عنوان چاشنی استفاده کنید. مزه این سس ترکیبی بینظیر از طعم های شور و شیرین و تندی میباشد. که وقتی از آن برای طعم دادن به گوشت قرمز طبخ شده استفاده کنید این سس در لابه لای بافت گوشت قرار میگیردو مزه گوشت خصوصا استیک را فوق العاده بی نظیر خواهد کرد.


موارد مصرف سس فرنچز ورچستر

این سس را میتوانید برای غذاهایی که با گوشت قرمز و یا مرغ و ماهی میباشند و یا غذاهایی که بافتی همچون استیک بره دارند بسیار مناسب و خوش طعم و لذیذ است.

سس ورچستر چگونه درست می شود؟

سس ورچستر سسی فوق العاده خوشمزه است که ترکیبات بسیار زیادی در آن وجود دارد از موادی که در این سس وجود دارد می توان به روغن زیتون و فلفل هالوپینو به همراه پیاز و سیر خرد شده همچنین فلفل سیاه ماهی آنچوی نمک دریایی میخک و لیمو سرکه سفید شربت نیشکر و عسل و زنجبیل تازه به همراه آب و تورب کوهی رنده شده اشاره کرد تمام این مواد زمانی که با یکدیگر ترکیب می شوند یک ترکیب فوق العاده را به وجود می‌آورند به نام ورچستر این قدمت بسیار بالایی دارد و از ترکیبات خاص بریتانیایی می باشد که کاربرد زیادی دارد و به عنوان یک طعم دهنده فوق العاده در کنار اکثر غذاها و خوراکی هایی که در آنها گوشت استفاده شده وجود دارد بر این باور باشید که استفاده از ماهی درون سس چیز جالبی نمی‌شود و ممکن است که بوی ضحم ماهی بر بوی سس غلبه کند و باعث شود که طعم کلی سس و بوی آن تحت تاثیر بوی ماهی قرار گرفته و بوی ناخوشایندی بدهد که با ذائقه ما ایرانی ها جور نباشد اما به هیچ عنوان اینگونه نیست مقدار ماهی که در این ترکیب استفاده شده بسیار کم است و همچنین زمانی که از سیر خرد شده و پیاز خرد شده به همراه فلفل میخک عسل زنجبیل تازه سرکه سفید و لیمو در این سس استفاده شده همه این مواد باعث می شوند که بوی بد ماهی کاملاً از بین برود بوی فوق العاده خوب از ترکیب ادویه های گوناگون و بوی سیر غالب بر این سس وجود داشته باشد. برای آنکه بدانید چه نوع ماهی در این ترکیب بی نظیر استفاده شده در این مطلب به این که ماهی آنچوی دقیقا چه نوع ماهی است می پردازیم. ماهیان توی یک نوع ماهی است که جثه بسیار ریزی دارد اما علاوه بر اینکه خیلی زیاد است اما طعم فوق العاده عالی دارد و بسیار خوشمزه است یک ماهی پرگوشت و کم تیغ است که دارای مزه‌ای بینهایت عالیست این ماهی را عموماً به صورت کنسرو شده استفاده می کنند و با نمک فراوان و روغن های گیاهی از این ماهی استفاده می کنند شاید بر این باور باشید که ماهی آنچوی همان ماهی کیلکا یا ساردین است اما کاملا متفاوت هستند و طعم این ماهی فوق العاده عالی است و به هیچ عنوان بوی بد ندارد. حالا اگر این ماهی فوق العاده خوشمزه را با روغن زیتون و همچنین سیر و پیاز آماده کرده باشند و ادویه هایی مانند میخک و لیموی تازه در آن استفاده کرده باشند به هیچ عنوان طعم غلیظ ماهی را درون سس می‌توانید حس کنید و طعم ماهی در ترکیبات کلی از بین می رود اما پروتئین و امگا 3 که این ماهی فوق‌العاده مقوی دارد همچنان به بدن شما میرسد و توصیه می کنیم اگر کسی از طعم ماهی خوشش نمی آید و نمی تواند به هیچ عنوان هیچ نوع ماهی را چه ماهی تازه و چه ماهی کنسرو شده را بخورد برای اینکه خواص ماهی را به بدنش برساند و از آنها بهره مند شود بهتر است که در وعده غذایی خود از سس ورچستر استفاده کنند چرا که این سس هم طعم فوق العاده ای دارد هم به هیچ عنوان مزه ماهی و بوی ماهی در آن احساس نمی شود.

هالوپینو چیست؟

در سس ورچستر یک فلفل فوق العاده خوشمزه وجود دارد که طعم سس را تحت تاثیر عطر و طعم بی نظیر خود قرار داده است نام این فلفل فلفل هالوپینو میباشد که یک نوع فلفل تند مکزیکی است تمام این مطلب در مورد این فلفل و خواص آن و انواع طریق مصرف آن می باشد پس اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به طعم های تند و آتشین علاقه دارید بهتر است که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. فلفل هالوپینو یکی از تند ترین انواع فلفل در دنیا است یک فلفل بومی مکزیکی می باشد و رنگ آن ممکن است قرمز و یا سبز باشد که البته رنگ این فلفل در طعم آن تاثیری ندارد چرا که هر دو رنگ بسیار تند هستند اما فوق العاده خوشمزه هستند. اندازه فلفل هالوپینو از فلفل های سبز معمولی کوچکتر است اما تپل تر و گوشتی تر است این فلفل فواید بسیار زیادی از نظر دارویی و درمانی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. ماده‌ای در این فلفل وجود دارد به نام  کپسایسین که میتواند برای کاهش وزن و لاغری فوق العاده موثر و مناسب باشد اگر از این فلفل در رژیم غذایی خود استفاده کنید می توانید به مرور با استفاده از آن وزن خود را کاهش دهید. آزمایشات پزشکی و علمی ثابت کرده‌اند که فلفل هالوپینو میتواند روند رشد سرطان را به شدت کاهش دهد و به کند شدن روند تقسیم سلولی در سلول های سرطانی و به طور کلی برای پیشگیری به جلوگیری از بیماری سرطان فوق العاده مناسب است. اگر سلامت چشمتان برایتان اهمیت دارد از ویتامین آ موجود در فلفل هالوپینو به هیچ عنوان غافل نشوید. درمان زخم معده بسیار سخت است و ممکن است که به دلایل مختلفی مانند بیش از حد استفاده کردن قرص های مسکن و یا استفاده بی رویه از الکل و سیگار و حتی استرس شدید ایجاد شده باشد موادی که در فلفل هالوپینو وجود دارند می تواند التهابات معده را تا حد چشمگیری کاهش دهد و عفونت معده را برای جلوگیری و یا درمان زخم معده از بین ببرد. این فلفل فوق العاده تند ولی خوشمزه یک ضد میکروب کاملاً طبیعی میباشد که می تواند به راحتی باکتری های درون بدن را از بین ببرند. اگر سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است بهتر است که هالوپینو را در برنامه غذایی خود جای دهید تا بتوانید از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در این فلفل برای بالا بردن ایمنی بدن خود استفاده کنید. این فلفل قطعاً فوق العاده مفید برای بدن و سلامتی آن است و در اینکه میل نمودن این فلفل و گنجاندن آن در رژیم غذایی البته به میزان کنترل شده بسیار مفید و خوشمزه است شکی نیست اما همانطور که میدانید هر ماده طبیعی ممکن است علاوه بر خواص بی نظیری که دارد برای برخی افراد نیز مضراتی به همراه داشته باشد. افراد زیادی هستند که به خوردن و یا دست زدن به فلفل ها حساسیت نشان می‌دهند و موقع میل کردن غذای فلفلی دچار التهاب داخل دهان به سوزش معده می شوند. این گونه افراد به هیچ عنوان نمی توانند از این فلفل استفاده کنند چراکه این حساسیت ها ممکن است به شدت آزار دهنده و خطرناک شود. اما افراد دیگری هستند که ممکن است طبع بدن ایشان گرم باشد اینگونه افراد نیز با خوردن فلفل های تند مانند هالوپینو دچار گرگرفتگی شوند اما خوردن فلفل برای این افراد کاملاً منع نمیشود فقط کافیست در خوردن آن افراط نکنند و به میزان مناسب و مطلوب از این فلفل استفاده کنند تا بتوانند همیشه از طعم بی نظیر آن بهره مند شوند

انواع سس ها و سس ورچستر چه اهمیتی در غذاها دارند

به طور کلی سس ها محصولات فوق العاده عالی و خوشمزه هستند که معمولاً برای تهیه همه غذاها نیاز هستند غذاهایی که در آنها از سس استفاده نشده عموماً غذاهایی هستند که تمام اعضای آن چنان جذابیتی ندارند امام غذاهایی که از سس های گوناگون در آنها استفاده شده مزه فوق العاده عالی دارند ترکیب برخی از سس ها را در غذاهای فوق العاده خوشمزه سرآشپزهای حرفه ای و به نام دنیا می بینید. سس ها چندین شاخه هستند آنهایی که بیس شان سس مایونز است و آنهایی که بیس شان یک سس ترکیبی مانند کچاپ میباشد. در هر کشوری یک نوع سس وجود دارد که به عنوان سس مادر و یا پایه استفاده می شود و معمولاً سس های دیگر با تغییرات جزئی در ترکیبات آنها و یا اضافه و یا کاهش دادن میزان مواد مصرفی در اینها به وجود می آیند مثلاً در کشور اسپانیا نوعی سس وجود دارد به نام پیکادا که معمولاً از آجیل در آن استفاده می شود و با سرکه سفید یا قرمز و آبگوشت درست می شود البته انواع ادویه جات نیز در این سفر نقش بسیار زیادی دارند. سس دیگری که در مورد آن صحبت می کنیم سس موله می باشد که یک سس مکزیکی است و بیشترین ماده تشکیل دهنده آن فلفل می باشد این سس تند نیز یک طعم دهنده است که در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند سس تارا تور نیز یک سس لبنانی اصل است که ظاهری شبیه به مایونز دارد و بسیار خوشمزه است سس تند گوچو جانگ که یک سس کره ای است و فوق العاده تند است و سس سفریتو که یک سس فوق العاده عالی پرتوریکویی می باشد. انواع سس های مختلف را میتوان برای غذاهای متفاوت استفاده کرد اما برخی از آنه همانند سسی که گفته شد باید مقدار کمی به سس های دیگر اضافه شود تا به عنوان یک طعم دهنده مورد استفاده قرار بگیرد مثل سس هایی که طعم فلفلی دارند. سس ورچستر نیز از این قبیل سس ها  می باشد و یکی از سس های فوق العاده خوشمزه است که معمولاً برای غذاهای گوشتی استفاده می‌شود طعم آن نیز بسیار خوشمزه است و می توانید آن را در غذاهای مختلف اضافه کنید می توانید در هنگام پخت از آن استفاده کنید و یا به عنوان یک چاشنی بر سر سفره های تان قرار دهید تا هر کسی که تمایل دارد مقداری از آن را بر روی غذای خود استفاده کند حتی بانوان ایرانی خوش ذوق و خوش سلیقه از این سس برای خورشت های اصیل ایرانی و طعم دادن به آنها نیز استفاده می کنند.

سس مخصوص گوشت

همانطور که میدانید سس ها دنیای بسیار متفاوت و متنوع دارند که انواع و اقسام آن ها را در خود جای داده و البته هرکدام از این چاشنی ها برای غذای خاص مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب به شما خواهیم گفت که سسی که مخصوص گوشت باشد چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چگونه می توانید گوشت استیک گوسفندی را با استفاده از محصولی خوشمزه مانند سس ورچستر طعم دار کنید و آماده برای طبخ کنید و یا پس از پختن گوشت با این سس آن را نوش جان کنید نکته طلایی در اینجا این است که قبل از آنکه بخواهید یک سس برای غذای گوشتی خود انتخاب کنید باید بدانید که مزه اصلی غذا چگونه است مثلاً غذا طعمی شیرین دارد و یا ملس بوده و یا مزه ای کبابی و حتی تند دارد چراکه سسی که روی هر کدام از این غذاها استفاده می کنید با دیگری متفاوت است و اگر چاشنی درستی را برای غذای تان استفاده نکنید مزه غذا به طور کامل تغییر کرده و در بیشتر مواقع مزه غذا بد میشود. معمولاً برای غذاهای گوشتی مانند استیک گوشت پخته شده و گریل شده می باشد که معمولاً نمکی است و تنها ادویه ای که در آن به کار می رود نمک می باشد شما می توانید از از چاشنی های با طعم تند و غلیظ استفاده کنید مثلاً اگر به دنبال مزه ای شور هستید سویا سس میتواند شما را راضی کند اما اگر به دنبال مزه ای هستید که در عین حال هم طعم شوری داشته باشد هم طعم ترشی و هم شیرینی و هم مزه ای بی نظیر بهتر است که به دنبال سس ورچستر باشید که تنها این سس می تواند تمامی مزه ها را به یکباره برایتان داشته باشد و بی مزه ترین غذاهای گوشتی را برایتان تبدیل به غذا های فوق العاده خوشمزه با دست پخت هایی همانند دستپخت سرآشپزهای رستوران های چندین ستاره برایتان تهیه کند. شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی کنسرو شده همانند انواع چاشنی ها و سس ها را از سایت دایاسنتر به راحتی تهیه کنید بدون آنکه نیاز باشد برای خرید محصول مورد نظرتان به بیرون از خانه مراجعه کنید و یا آنکه نیاز باشد مبلغ زیادی برای یک محصول خوراکی بپردازید و همچنین شما میتوانید با اعتماد به این سایت کالای اصل را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات