شیر چای علی تی لاته 5 در 1 نمایش بزرگتر

شیر چای علی تی لاته 5 در 1

"DC5702"

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,350 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:335,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • شیر چای لاته
  • برند: علی تی alitea
  • مدل 5 در 1
  • حاوی 18 ساشه
  • ترکیب چای معطر و شیر بدون چربی
  • حاوی گیاه جینسینگ
  • خوش طعم
  • انرژی زا
  • محصول کشور مالزی
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
  • شماره پروانه بهداشت ۲۲/ظ/۱۲۹۷
اطلاعات بیشتر

شیر چای علی تی لاته 5 در 1 محصولیست بسیار بی نظیر از برندی فوق العاده با کیفیت که معرف حضور همگان بوده و نام این برند سالهاست که در زبانها جاریست چرا که این برند فوق العاده برای تولید محصولات خود از بهترین و با کیفیت ترین مزارع مواد اولیه خام را تهیه میکند. و با بروز ترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا در فضایی کاملا بهداشتی محصولاتش را تولید و بسته بندی میکند. شیر چای علی تی لاته 5 در 1 دارای عطر و طعمی بسیار بینظیر و فوق العاده است که میتواند در شب های سرد زمستان گرما بخش دورهمی های خانوادگی شما باشد. جالب است کمی در مورد تاریخچه شیر چای بدانید. این نوشیدنی فوق العاده برای نخستین بار از هند و از قلب ادویه خانه های هندی آمده است. هندی ها در تولید محصولاتی که با انواع ادویه ها درست میشوند بسیار باتجربه هستند. چرا که کشور بزرگ و قدیمی هند در تولید ادویه جات حرف اول را میزند. شیر چای یکی از نوشیدنی های فوق العاده خوش طعم و خوش عطر و صد البته مفید هندی هاست که از دوران بسیار قدیم در بین آنها رواج داشته است و به مرور توسط انگلیسی ها از هند به انگلستان برده شد. و این نوشیدنی فوق العاده به حدی محبوب است که امروزه به عنوان یکی از نوشیدنی های بومی انگلستان نیز به شمار میرود اما نخستین بار این نوشیدنی را هندی ها تولید کردند. جوشاندن شیر و افزودن چای با کیفیت و مرغوب شاید در هر زمان و مکانی برای ما مقدور نباشد. به همین دلیل است که میتوانید از شیر چای فوری و خوش طعم علی تی استفاده کنیم گه وقتی بوی عطر این شیر چای به مشامتان میخورد به ناگاه میتوانید خود را در کافه های هندی تصور کنید. این شیر چای فوق العاده خوش طعم دارای عصاره جنسینگ میباشد که باعث افزایش انرژی هرچه بیشتر این محصول شده است. عصاره جنسینگ میتواند محرکی بسیار قوی و همچنین یک ماده انرژی بخش فوق العاده باشد و انرژی از دست رفته روزانه را به بدن شما بازگرداند.


طریقه مصرف شیر چای فوری لاته با عصاره جنسینگ علی تی


در داخل هر بسته بندی از این محصول تعدادی ساشه شیر چای وجود دارد که هر کدام برای یک کاپ یا یک لیوان میباشد. کافیست پودر را داخل لیوان ریخته به آن آب جوش اضافه کنید و به آرامی به هم بزنید تا نوشیدنی گرم و خوش مزه شما آماده میل کردن شود. حتی میتوانید این نوشیدنی را با شیر گرم نیز تهیه کنید.

زنجبیل گیاهی پایا و بومی نواحی چین و هند است. به لحاظ علمی به این گیاه زینجیبر آفیسینال می‌گویند. زنجبیل یکی از ارزشمندترین داروها در طب آیورودا به شمار می‌رود. زنجبیل را معمولا به عنوان ریشه‌ی گیاه می‌شناسند ولی در حقیقت بخشی از یک ساقه‌ی زیرزمینی به نام ریزوم یا زمین ساقه است. کاربرد زنجبیل به عنوان ادویه به حدود ۴۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد. خواص دارویی زنجبیل نیز حدود ۲۰۰۰ سال پیش کشف شد. ریشه‌ی تازه‌ی زنجبیل دارای سطح خارجی خاکستری رنگ است، و رنگ گوشته‌ی داخلی آن بسته به گونه‌های متفاوت می‌تواند صدفی شیری یا زرد مایل به سبز باشد. ریشه‌های بسیار رسیده‌ی زنجبیل عموما دارای رگه‌هایی از فیبر هستند که تا مرکز آن گسترش می‌یابند. زنجبیل دارای طعم تندی است که مقدار اندکی نیز به طعم لیمو شباهت دارد هم‌چنین زنجبیل بوی تند و شدیدی نیز دارد. بوی تند شدید و معطر زنجبیل ممکن است به دلیل وجود روغن‌های معطر و ترکیبات فنول نظیر گینجرول و شوگاول باشد. زنجبیل با رایحه‌ی قوی و تند خود، جایگاه مهمی را میان ادویه‌ها، چاشنی‌ها، و حتی داروها به خود اختصاص داده است. زنجبیل، علاوه بر این‌که به صورت تازه استفاده می‌شود، به شکل‌های خشک شده، پودر، و ترشی نیز کاربرد دارد، و از آب یا روغن آن نیز استفاده می‌شود. دمنوش چای زنجبیل نیز یکی از نوشیدنی‌‌های محبوب خانواده‌های هندی، و هم‌چنین درمان عالی برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا محسوب می‌شود. طب آیورودا زنجبیل را به دلیل خواص پزشکی و دارویی‌اش تایید کرده است.چای زنجبیلی علی تی محصولیست که دارای زنجبیل بوده و به همین دلیل است که میتوانید همراه با چای مقدار زیادی آنتی اکسیدان وارد بدن خود کنید و از بروز سلول های سرطانی جلوگیری کنید. شیر چای زنجبیلی علی تی  علاوه بر زنجبیل دارای پودر شیر نیز میباشد که طعمی بینظیر و فوق العاده دارد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات