قهوه دیویدف اسپرسو 57 اینتنس نمایش بزرگتر

قهوه دیویدف اسپرسو 57 اینتنس

"DC4545"

عطر و طعم قوی وزن 100 گرم

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,100 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:310,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • قهوه فوری

  • برند: دیویدف DAVIDOFF

  • مدل: ESPRESSO 57 INTENSE

  • محصول سوییس

  • طعم قوی

  • تهیه شده از بهترین دانه های قهوه آمریکای جنوبی

  • 100% عربیکا

  • وزن: 100 گرم

  • تاریخ مصرف حداقل یکساله

  • شماره پروانه بهداشت 173300866299285

اطلاعات بیشتر

قهوه فوری دیویدف اسپرسو 57 اینتنس رایحه ای ملایم و طعمی قوی و غلیظ دارد. قهوه فوری دیویدف محصولی ایده آل برای وقت هایی است که زمان کافی برای تهیه قهوه ندارید. این قهوه فوری برای استفاده با انواع قهوه ساز از اسپرسو ساز گرفته تا موکاپات مناسب است و به همین خاطر در هر مکانی نیز می توانید از آن برای تهیه نوشیدنی قهوه استفاده کنید. زیرا پودر قهوه فوری به محض تماس با آب جوش، عصاره و رایحه خود را پس می دهد. این محصول برای پذیرایی از مهمانان نیز بسیار مناسب است و با مزه و رایحه دلنشین خود، به جمع شما گرما می بخشد. دان قهوه به کار رفته در این محصول، عربیکا و رست آن دارک است. میزان کافئین مناسبی دارد و برای تمام افراد مناسب است. این قهوه برای مصرف در منزل، محل کار و کافی شاپ کاملا مناسب است.

قهوه فوری دیویدف اسپرسو 57 اینتنس چیست؟

قهوه فوری در اصل قهوه ای است که قبلا دم شده، مجددا خشک و بسته بندی شده است و به همین خاطر به سرعت و در تماس با آب جوش، عصاره و عطر خود را پس می دهد. درست مانند اتفاقی که در مورد چای و دمنوش های کیسه ای می افتد.

چرا قهوه فوری دیویدف؟

این محصول بافتی نرم، یکدست و ابریشمی دارد که از میکس و آسیاب مرغوب ترین دانه های قهوه تهیه شده است. رایحه و طعمی طبیعی و عالی دارد و سریع آماده می شود. تلخی مناسبی دارد و قابل تهیه به صورت شیر قهوه نیز هست. اگر صبح ها عجله دارید یا در میان روز تصمیم دارید چند دقیقه ای به خودتان استراحت بدهید و چیزی بنوشید، این قهوه فوری می تواند گزینه ای مناسب باشد. تنها نیاز به فنجانی آب جوش یا شیر گرم دارید و می توانید نوشیدنی تان را به صورت تلخ یا در صورت تمایل به همراه شکر بنوشید. تمام خواصی که در قهوه دمی وجود دارد در قهوه فوری نیز موجود است اما اندکی کمتر. اما شما با نوشیدن قهوه فوری نیز می توانید میزان کافئین مورد نیاز بدن تان را تامین کنید، انرژی لازم برای عضلاتتان در هنگام ورزش را بدست آورده، و با روحیه بهتری روز و کارتان را شروع کنید. قهوه به پیشگیری از انواع بیماری از آلزایمر و پارکینسون گرفته تا برخی از سرطان ها کمک می کند. پژوهش ها نشان داده اند میزان خودکشی در زنانی که به صورت منظم قهوه می نوشند 20 درصد کمتر از زنانی است که عادت به نوشیدن روتین آن ندارند. کافئین بلافاصله پس از نوشیدن جذب جریان خون شده و به مغز می رسد. در آنجا مرکز شادی مغز را تحریک کرده و با آزاد سازی هورمون های مسئول نشاط و خوشحالی باعث می شود حس و انرژی خوبی پیدا کنید. به ویژه اگر شب قبل را خوب نخوابیده باشید یا به دلایل فیزیکی و روانی دچار خستگی مفرط باشید.

خرید قهوه دیویدف

برای خرید شیشه صد گرمی این محصول می توانید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کنید یا آن را از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دایاسنتر سفارش دهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات